כ-30 בתי כנסת פנו לקבל תמיכה מארגון העדה החרדית

גבאי בתי כנסת הוזמנו לקבל תמיכה כספית בארגון שמחת בית השואבה, בתנאי שלא נהנים מכספי העירייה הציונית, בסה"כ חולק בממוצע סכום של 500 ₪ לבית כנסת

המודעה
המודעה

יש מי שמתחרה בארגון שמחות בית השואה בעיר. אל החלון הפרוץ הזה של ארגון הפקות ואירועים בעיר נכנס עכשיו גורם חדש, שמו, אל תפלו מהכיסאות, "העדה החרדית".

גבאי הקהילות הקדושות בעיר המארגנים בלילות חוה"מ הבעל"ט את אירועי שמחת בית השואה בבית הכנסת שלהם מוזמנים לפנות לקבל תמיכה ובלבד שהם מתנזרים מליהנות מכספי העירייה הציונית. התמיכה מתבטאת בסכום של כמה מאות שקלים, בין 400 עד 500 ₪ לכל בית כנסת. הגבאים נתבקשו להתקשר למס' טלפון שהופיע בהודעה תחת הכותרת 'ושמחת בחגך' בימים ראשון ושני שאחרי חג הכיפורים.

התקשרנו גם אנחנו לבקש את התמיכה ולברר בכלל מי הגוף שעומד מאחורי התרומה הנדיבה.

הנה הפרטים, למעלה מ- 30 בתי כנסת פנו לעדה החרדית לקבל תמיכה. אם תרצו, למעלה מ- 30 בתי כנסת נכנסים תחת החופה של 'לא נהנים מהקופה הציונית של העירייה'. מעניין אם כל המתפללים שם אכן באופן פרטני גם לא נהנים מכספי העירייה הציונית.

בסה"כ חולק סכום הקרוב ל- 15000 ₪ לטובת קיום האירועים בבתי הכנסת הלו ציוניים. ומי עומד מאחורי התמיכה הכספית הלא מבוטלת? שוחחנו בעניין עם המזכיר ומנהל את הרישום: "גם אני לא יודע, מדובר ביהודי מחו"ל שהעביר את הכסף, ואני רק מחלק". שירבו שמחות.

ואם מסקרן אתכם אם אני הצלחתי לקבל עבור בית הכנסת שלי, שגם הוא לא נהנה מכספי העירייה בארגון ושמחת בחגך, אזי התשובה שלילת. אני התקשרי ביום ג כך שלא עמדתי בקריטריוני המודעה... והיית אך שמח.

נושאים: העדה החרדית, שמחת בית השואבה, עיריית בית שמש
המודעה
המודעה
המודעה
המודעה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: