הוארך מועד המכרז לאיוש משרת מנכ"ל אגף הרווחה בבית שמש

האם אחרי שלוש שנים ושני מכרזים כושלים, סוף כל סוף יימצא האיש/ה המתאים לנהל את אגף הרווחה בעיר? עוד הזדמנות להציל את אגף הרווחה הקורס

אגף הרווחה
אגף הרווחה

עיריית בית שמש הוציאה מכרז לאיוש משרת מנהל אגף הרווחה בעיר, עכשיו היא מבקשת להאריכו ולתקן פרטים במכרז.

מועד הגשת המכרז מתחיל מתחילת שבוע הבא, וייסתיים בסוף חודש נובמבר. על המכרז חתום עדיין ראש העיר היוצא משה אבוטבול, ולפי מידע שקיבלנו ההארכה נובעת בין היתר בשל בקשת ראש העיר החדשה הגב' בלוך להיות שותפה בבחירת האיש/ה שינהל את האגף.

אגף הרווחה עמד במרכז מערכת הבחירות, אגף שהתנהל בצורה לא תקינה במשך שנים ארוכות, ועמד תחת ביקורת ציבורית נוקבת. יצויין כי זהו המכרז השלישי בעידן אבוטבול לאיוש אגף משרת מנהל האגף. שני מכרזים שהוצאו על ידו ותחת עיניהם הפקוחה של ועדת המכרזים, כולל אבוטבול, לא הצליח הצוות לקבוע מנהל נכון לפי אמות סטנדרטיות ברורות.

במכרז לא מוזכר כלל אם המועמדים שהגישו מועמדות, וידוע לנו כי יש מועמדים לא מעטים, חייבים להגיש מחדש . במכרז הוכנסו תיקונים, שמהותם לא ברורה לנו, זולת מועד התחלת וסיום המכרז. בין המועמדים כאלה שכבר התייאשו משיתוף פעולה עם העירייה, ועתה שואבים אופטימיות לאור השינוי שחל בהנהגה המקומית ומבקשים לשוב עתה להתמודד על משרה פנויה בעיריית בית שמש.

בלוך מבקשת להיות מעורבת בבחירת המועמד/ת, מבחן אמיתי לדרכה לשלב עובדים חדשים במערכת.

נושאים: אגף הרווחה, עיריית בית שמש, עליזה בלוך
אגף הרווחה
אגף הרווחה
אגף הרווחה
אגף הרווחה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: