ההתלהבות דועכת? בלוך רואה את חבריה לניהול הציבורי פחות ופחות

מה שעשתה בלוך במשך שנתיים עשה קודמה בשנה אחת. היא כינסה עד כה 14 מליאות, היום היא מכנסת את המליאה ה=15, אבוטבול כינס בשנה הראשונה בלבד 14 מליאות. יש לכם הסבר לכך?

חדר מליאת מועצת העיר
חדר מליאת מועצת העיר

היום תתקיים ישיבת מועצת העיר מליאה מס' 15, בסה"כ קיימה מועצת העיר הנוכחית 15 ישיבות מליאה!! בהתחשב ששנתיים כבר חלפו מאז כוננה המועצה החדשה בראשות עליזה בלוך, הרי זה מעט מדי ואפילו לא עומד בממוצע השנתי של אחת לחודש, וגם בממוצע של קודמה אבוטבול.

עליזה בלוך הגיעה מלאה התלהבות, אבל אט אט החלה התלהבות לדעוך כאשר נתגלו כל הקשיים הרבים בדרך, בין היתר חילופי גברי תכופים, בעלי תפקיד חשובים נשלחו הביתה או שולחו ובמקומם הגיעו אחרים. האם ההתלהבות דועכת? לפחות לפי המצב בו היא מזמנת את חבריה לניהול העיר, אלו שקובעים ומסכימים לשינויים או לפתרונות כאלה ואחרים, אישי הציבור, היא רואה אותם מעט מדי ופחות מדי, לפחות באופן המוצהר של כינוס מליאה פתוחה לציבור.

אבוטבול שהחל תפקידו בחודש נובמבר 2009 כינס 14 מליאות, שנה בלבד אחרי בחירתו עד חודש נובמבר 2009. את המליאה הראשונה כינס משה אבוטבול ב-4.12.2008.

בשורה התחתונה, מה שעשה אבוטבול במשך שנה אחת, עשתה בלוך בשנתיים!!!

אבוטבול כינס בסה"כ בקדנציה הראשונה שלו 53 מליאות מן המניין ו- 38 ישיבות מליאה שאינן מן המניין.

"הישיבות הסדירות, הרצופות שמועדן קבוע, מכונות 'ישיבות מן המניין'. הן השלד של עבודת המועצה. בעירייה ובמועצה מקומית - הן יתקיימו אחת לחודש ובמועצה אזורית – אחת ל-6 שבועות, לפחות, מלבד 2 חודשים בשנה, אז למה עיריית בית שמש אינה מכנסת בכל חודש מליאה?

נושאים: בית שמש, עליזה בלוך, מליאה מן המניין, משה אבוטבול
חדר מליאת מועצת העיר
חדר מליאת מועצת העיר
חדר מליאת מועצת העיר
חדר מליאת מועצת העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
ההתלהבות דועכת? בלוך רואה את חבריה לניהול הציבורי פחות ופחות
תושב ותיקנכתבה ביום שישי, 27 בנובמבר 2020, 10:32

אין לה זמן,מקדישה המון ל"תראו אותי",חולת הפרסום.ראשת עיר כושלת שמבזבזת את האמון שניתן בכישוריה שמתגלים כדלים מאד.