הדיון בעניין מכרז הרווחה נדחה למועד חדש- 25.12

בדיון יעיד אזולאי מנהל המחוז, הדיון נדחה בשל בקשת ב"כ הנתבעים שהודיע כיבאותו היום הוא מופיע בבית משפט אחר

אגף הרווחה
אגף הרווחה

הדיון בבית הדין לעבודה שהיה אמור להתקיים השבוע ביום שלישי נדחה למועד אחד והוא יתקיים ב.25.12. הדיון נדחה לבקשת ההגנה מנימוק שבאותו היום מתקיים דיון אחר בבית משפט אחר. ולכן הם מנועים מלהתייצב במועד הקבוע . כאמור בדיון ייחשפו דעתם ומחשבתם של בעלי המקצוע במשרד הרווחה, כולל עדות מהמקור של מנהל המחוז יורם אזולאי לא מן הנמנע כי התובע יניח גם את מכתבו של מנכ"ל משרד העבודה
בין השבוע בו התקיים דיון בבג"ץ על עניין ביזיון בית המשפט, בנושא הסרת השלטים, לבין השבוע בו תיבדק פעולת האכיפה של העירייה להסרת השלטים ע"פ הוראת בגץ, יש עוד דיון בבית הדין לעבודה בשבתו כבית משפט לעניינים אזרחיים. בית שמש לקוח מתמיד בבית המשפט.
חשיבות הדיון, היא בשל מסירת עדות ע"י מר יורם אזולאי מנהל המחוז במשרד בהרווחה בירושלים. מר אזולאי הוזמן ע"י ב"כ תנועת אומץ- עו"ד שמעון ביטון. העדות תהיה בנושא תפקוד אגף הרווחה בבית שמש לאור דו"ח מפורט שכתבו שלוש עובדות סוציאליות מלוות לעבודת מנהל אגף הרווחה. עדותו חשובה מאוד לפני קבלת הכרעה בבית המשפט.
ועוד באותו עניין, כך התפרסם בערוץ 01, יש מכתב שכתב מנהל משרד העבודה והרווחה מר אביגדור קפלן. מכתב שממוען אל ראש עיריית בית שמש. במכתב טוען מנכ"ל משרד העבודה כי מנהל האגף אינו מצליח לנהל את האגף במקצועיות הנדרשת, עד כדי סיכון המערך המקצועי הקיים. "היחידה להגנת הקשיש אינה פועלת. תחום המשפחות עזבו את יחידת סדרי הדין, ארבעת העובדים בה משמעות הדבר שילדים בסכסוכי גירושין ממתינים למעלה מחצי שנה עד להתערבות עו"ס מומחה בעניינם ורמת הסיכון הנמצאים בה עולה. ועדות התכנון טיפול אינן מתפקדות כנדרש כלל ועיקר וזאת לנוכח צרכים רבים של משפחות מורכבות בעיר".
הדיון נקבע ליום רביעי הקרוב ה-21.31, ואולם כאמור הוא נדחה למועד אחר. ובבית הדין יצטרך מר אזולאי להסביר לביה"ד מה חושבים במשרד העבודה והרווחה על תפקודו של המנהל ובעיקר על חוסר יכולתם להשפיע לבטל את הבחירה של המנהל שנבחר כזכור בידי וועדת מכרזים. עו"ד שמעון ביטון ב"כ התביעה טען באותה כתבה שעוררה הדים כי המינוי הוא מינוי פוליטי מבלי להתחשב בצרכים האמיתיים של המשפחות הנזקקות לשירותי הרווחה, ". מינוי אומלל שפוגע באומללים".

נושאים: בית הדין לעבודה, עיריית בית שמש, עוד שמעון ביטון
אגף הרווחה
אגף הרווחה
אגף הרווחה
אגף הרווחה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: