הדיון בוועדה המחוזית להכשיר את פרוייקט שפת אמת לא התקיים

התכנית שהונחה מבקשת יצירת מסגרת תכנונית למגרש על ידי התווית מאפייני בניה הכוללים קביעת יעוד, שימושים, זכויות בניה, מספר וגובה בנינים, קווי בניין והפרשת שטח לצרכיי ציבור.

שפת אמת
שפת אמת

בוועדה המחוזית לתכנון ובניה מנסה חברת ברכת השמש בע"מ, החברה שבבעלותה הנכס שעורר בזמנו סערה רבתי בעיר ובמשטרה ונקראה אז פרשת הולילנד בית שמש לקדם פיתרון להכשיר את המבנים למגורים.

הבקשה שהונחה לפני שנים (2020) מבקשת לקבע זכויות בניה עיקרי ושירות על קרקעי ותת קרקעי למגורים ומשרדים. כזכור החברה בנתה במתחם שיועד לפי התב"ע מוסדות חינוך, ומשום מה זה הוסב לשטחי מסחר, מרפאות, ודירות למגורים. התכנית שהונחה מבקשת יצירת מסגרת תכנונית למגרש על ידי התווית מאפייני בניה הכוללים קביעת יעוד, שימושים, זכויות בניה, מספר וגובה בנינים, קווי בניין והפרשת שטח לצרכיי ציבור. בין היתר מבקשת החברה גם הפרשות שטחים לצרכיי ציבור: ל-3 גני ילדים או מעונות יום, בקומת הכניסה של המגורים.

בוועדה 'התקשו' לדון בתכנית המצוייה בבית המשפט עקב הגשת כתבי אישום נגד חלק מהמעורבים. ולכן בינואר 2021 מחליטים להמשיך לדון בנוא במסגרת דיון פנימי.

ב-5.6.23 התקיים עוד דיון ובו בקשות החברה. ביום שני 24.7.23 היה אמור להתקיים הדיון בנושא, ממסמכי הוועדה עולה כי הדיון לא התקיים.

נושאים: שפת אמת, ברכת השמש, הוועדה המחוזית, בית שמש
שפת אמת
שפת אמת
שפת אמת
שפת אמת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: