הבשורה מסיום ספירת המעטפות הכפולות הליכוד עלה לשלושה מנדטים.

בזכות הסכם עודפים עם הבית שלנו. אין שינוי במתייצבים לסיבוב השני, הפערים השתנו, בלוך עלתה מעט, גרינברג ואבוטבול ירדו באחוזי התמיכה שלהם. תיקו גם במאבק הפנימי בתוך הציונות הדתית

עדיין המנצח
עדיין המנצח

הסתיימה בשעה טובה לפנות בוקר ספירת הקולות מהמעטפות הכפולות. תוצאות לא רשמיות מחזקות את עליזה בלוך ביותר קולות שקיבלה במעטפות הכפולות כך שתמונת המצב לגבי העולים לסיבוב השני לא השתנתה והעולים לסיבוב שני שייערך בעוד עשרה ימים הם שמואל גרינברג ועליזה בלוך. ההפרש מאבוטבול השלישי במירוץ רק גדל. הפער בין גרינברג המנצח במירוץ לבלוך הצטצמם ועומד עתה על 1048 קול . ההפרש בין בלוך לאבוטבול גדל והגיע לכדי 937 קולות. סיכום: גרינברג ובלוך יתמודדו בסיבוב הקרוב על התפקיד החשוב של ראשות עיריית בית שמש.

בחלוקה למנדטים עדיין נמשך הדיון בקרב חברי הוועדה, שהתבקשו לבדוק שוב שוב בטרם יכריזו. לפני ההכרזה הרשמית זוכה הליכוד להמתיק את הגלולה המרה שבלע בבחירות האלה ועלה ל-3 מנדטים. התורמת מבחינת הליכוד למצב הזה היא חתימת הסכם העודפים עם הבית שלנו המתקת גלולה גם בקרב הנציגים לציבור הכללי ובדתי לאומי שעכשיו מגדילים כוחם ל-8 מנדטים במקום שבע. בלוך 3 ליכוד 3 הציונות הדתית 1 הבית שלנו 1.

נוסיף עוד נתון חשוב בקרב בתוך הציונות הדתית אין מנצח, טב הציונות הדתית מקבלת 3072 קול. בעוד ב'- הבית שלנו בראשות רינה הולנדר קיבלה 3070. שוב נדגיש, היריבות והמאבקים בתוך הציונות 'איבדו' מנדט לדעת, עם 6142 קולות היו מקבלים 3 מנדטים!!!

ולאוהבי המספרים, זוכרים את היריבות ליכוד הבית שלנו מול בלוך והציונות הדתית. מי ניצח בקרב הפנימי הזה? ובכן מחנה בלוך מנצח באופן ברור. בלוך עם הציונות הדתית קיבלו ביחד 9702 קול. כמה קיבלו לעומתם היריבים מהליכוד והבית שלנו? 8403 קול. כמה חסרה 'אמנת נחם' בחיים.

הבחירות בסבב ב' לראשות העיר יתקיימו ביום ראשון, 10/03/24.

נושאים: בחירות 2024, בית שמש. גרינברג, בלוך, אבוטבול. ליכוד. הבית שלנו
עדיין המנצח
עדיין המנצח
עדיין המנצח
עדיין המנצח
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: