סיעות הבית היהודי והליכוד מתרעמות על מינוי יועץ תקשורת חרדי לבלוך

האם השלב הבא יהיה דובר לציבור הדתי ודובר לציבור הכללי? שטואלי חברי הסיעה המתפלאים על הצורך בשעה דוחקת שהעירייה בקושי מתקיימת. עוד משרה מיותרת לדעתם.

פרלשטיין צילום פרטי
פרלשטיין צילום פרטי

"עיריית בית שמש שוכרת את שירותיו של רפי פרלשטיין למתן שירותים בתחום ייעוץ תקשורת ודוברות חרדית לעירייה. פרלשטיין צפוי לתת מענה דוברותי וייעוץ תקשורת עבור הציבור החרדי לדוברות העירייה וצפוי להתחיל בתפקידו כבר בשבוע הקרוב.

לפרלשטיין תושב חדש מאוד בעיר, ניסיון רב בתחום התקשורת החרדית בהיותו עיתונאי, מגיש ועורך בתקשורת החרדית." זו ההודעה שיצאה אתמול, ומאז החלה סופה סוערת משתוללת במדיה נגד החלטתה של בלוך למנות יועץ תקשורת חרדי.

פרלשטיין שימש בין היתר כיועץ תקשורת של ח"כ עומר ינקילביץ (כחול לבן) והיה כתב שטח של ידיעות תקשורת וגלי ישראל. האם לראש העיר נתונים על אי יכולת הדוברת הנוכחית להגיע גם לציבור חרדי? נתונים כאלה לא הוצגו לפני הציבור ממש כמו שלא הוצגו לפני שותפיה לדרך במועצת העיר. שאלנו את סגניה, משה שיטרית ורינה הולנדר האם בכלל הם ידעו על הכוונה למנות יועץ תקשורת, כמו את שותפה הבכיר לעשייה שלום אדרי. התשובה- אל תופתעו, איש מהשלושה לא ידע ולא שמע על הכוונה הזו. ובזה הרי אין חדש, ממש כך היה כאשר מינתה יועץ תקשורת ראשון, ומינתה יועץ ארגוני

הגדילו לעשות השותפים הבכירים במחנה הציוני, הליכוד והבית היהודי והוציאו הודעה בצהרי היום על החלטתה למנות יועץ תקשורת חדש, מוסר ההודעה היה ממלא מקומה. כך נכתב בהודעה: "הופתענו לשמוע שראש העיר מינתה יועץ ודובר לציבור החרדי, דבר המנוגד לכל מה שנאמר ע"י ראש העיר על עיר אחת וממונה אחד לכל הציבורים. והנה, דווקא בנושא הדוברות, צריך מישהו מיוחד לציבור מסוים.

האם השלב הבא יהיה דובר לציבור הדתי ודובר לציבור הכללי?" ושיטרית בהודעה אפילו הולך כמה צעדים קדימה: " האם המינוי עולה בקנה אחד עם מצבה הכלכלי של העירייה? נגמרו הבעיות? פרויקטים ומשרות שהם קריטיים לפיתוח העיר, אינם מתוקצבים בטיעון של העדר תקציב וכעת פתאום נמצא הכסף ליחצ"ן?

ומסכם שיטרית את הודעת הליכוד והבית היהודי המשותפת: "האמת צריכה להיאמר, אין שום הגיון ושום צורך במשרה המיותרת הזו."

ביקשנו התייחסות ראש העיר עליזה בלוך לידיעה ולשמוע ממנה נימוקיה לצרכים שהביאו למנות יועץ תקשורת לציבור החרדי, עד רגע העלאת הידיעה לא הגיע כל מענה.

נושאים: בית שמש, בלוך, הליכוד, הבית היהודי
פרלשטיין צילום פרטי
פרלשטיין צילום פרטי
פרלשטיין צילום פרטי
פרלשטיין צילום פרטי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
סיעות הבית היהודי והליכוד מתרעמות על מינוי יועץ תקשורת חרדי לבלוך
אסףנכתבה ביום שישי, 03 בינואר 2020, 08:45

בן כמה הבחור? נראה ממש צעיר ואני לא רואה בקורות החיים שלו שירות צבאי

סיעות הבית היהודי והליכוד מתרעמות על מינוי יועץ תקשורת חרדי לבלוך
הרב בריח לימון 2נכתבה ביום שישי, 03 בינואר 2020, 08:12

מה קרה היה חסר לעליזה לסדר איזה גוב בשכר לחרדי מביבה פוליטית אז מצאה את המינוי ההזוי הזה? אין סיבה שלא ימונה אם כך דובר יחצן גם לציבור הדתי לאומי,ועוד אחד לכללי חילוני,ואולי בכלל לכל חצר ולכל חסידות דובר משלה????