ראש עיריית ניו יורק התארח במכללה לשוטרים

את פני האורח ליוו מפכ"ל המשטרה וראש אגף המבצעים במשטרה. ראש עיריית בית שמש לא עודכנה ולא הוזמנה.

ראש העיר ניו יורק במכללה צילום: משטרת ישראל
ראש העיר ניו יורק במכללה צילום: משטרת ישראל

ראש עיריית ניו יורק המבקר בארץ התארח אתמול במכללה לשוטרים וביקר באגף המבצעים במכללה. את הביקור הובילה ראש אגף המבצעים, ניצב סיגל בר צבי ובמהלכו נחשף ראש העיר ליכולות והאמצעים של משטרת ישראל וקיבל סקירה מקיפה אודות יחידות האגף, בהן יחידת מתפ״א, המערך האווירי, מערך החבלה, יחידת המשא ומתן והמערך המבצעי הפרוס ברחבי הארץ. במהלך הביקור הציגה יחידת מתפ״א את יכולותיה המבצעיות במשימות הייעוד, ובמשימות המשטרתיות תוך שימוש באמצעים והדמיות. בנוסף הוצגו על ידי שוטרי וקציני האגף האמצעים הטכנולוגיים והמבצעיים העומדים לרשותם של שוטרי משטרת ישראל במשימות המגוונות. ראש העיר שוחח עם שוטרים וקצינים ושמע מהם על תחושת השליחות, האתגרים, וגאוות השירות במשטרת ישראל.

ראש עיריית ניו יורק, מר אריק אדמס בדבריו: "תודה למכללה הלאומית לשוטרים ולמפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי על אירוח המשלחת שלנו היום ועל קבלת פנים כה חמה. היה נהדר לראות וללמוד יותר על כל הדרכים שבהן ניתן להשתמש בטכנולוגיה בצורה בטוחה ויעילה כדי לשמור על בטחון הציבור שלנו ושלכם. אחד הדברים שבלטו היום הינה המחויבות של ישראל, בדיוק כמו זו של ניו יורק - לוודא שביטחון הציבור והצדק, כרוכים זה בזה ושהמשטרה מחוייבת לאזן בין עקרונות דמוקרטיים לבין שמירה על הסדר הציבורי. העיר ניו יורק מצפה לשיתוף פעולה פורה עם החברים הנהדרים שלנו בישראל בכל הנוגע לקידום ושיפור סוגיות בטיחות ובטחון הציבור".
את ראש עיריית ניו יורק קיבל במכללה מפכ"ל המשטרה רנ״צ קובי שבתאי שאמר: ״משטרת ישראל רואה בארה״ב כבת הברית החשובה ביותר של מדינת ישראל בכל הרבדים ובהם שיתוף הפעולה בין המשטרות של שתי המדינות. חיזוק הקשר בין המשטרות מתורגם מידי יום לשילוב זרועות מנצח במאבק העולמי בטרור ובמחוללי הפשיעה שפועלים בזירה הבין לאומית. בביקור, סיכמנו להמשיך ולחזק את הקשר בין המשטרות והמדינות״.

נושאים: משטרה, מכללה לשוטרים, בית שמש, קובי שבתאי
ראש העיר ניו יורק במכללה צילום: משטרת ישראל
ראש העיר ניו יורק במכללה צילום: משטרת ישראל
ראש העיר ניו יורק במכללה צילום: משטרת ישראל
ראש העיר ניו יורק במכללה צילום: משטרת ישראל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: