הביטוח הלאומי מגדיל את השירות בעיר בית שמש

שר הרווחה במעמד טכס הודעה על הרחבת השירות: סניף המשנה הוא בדרך להפוך לסניף ראשי. ועם כל זה, שירות 'יד מכוונת' עדיין לא ניתן כאן בעיר.

מעמד חנוכת תוספת השירות
מעמד חנוכת תוספת השירות

זוכרים את הימים בהם כיתתנו רגליים לרמלה כדי לקבל שירותי ביטוח לאומי? אז הימים האלה חלפו אמנם מזמן, כאשר נפתח הסניף הקטן בבית העירייה הישן, שהפך לסניף גדול יותר (2014) במבנה עצמאי במרכז המסחרי. עתה מבקשים בביטוח לאומי להרחיב את השירותים בסניף שלדברי שר הרווחה עתיד להיות למעשה הסניף המוביל בכל שירותי הביטוח לאומי. מה זה מוביל? לא עוד סניף משנה ליד רמלה, בית שמש להבטחת השר אם ימשיך בממשלה הבאה, תהפוך למוקד הגדול והמוביל בשירותי ביטוח הלאומי!!!

במסגרת מדיניות הרחבת שיפור השירותים שנעשה בביטוח הלאומי בכל הארץ החל מיום רביעי, מרחיב הביטוח הלאומי את מתן השירותים שניתנים בסניף בית שמש. השינוי נעשה מתוך מחשבה על גודל האוכלוסייה והצורך במענה סוציאלי נגיש ונוח עבור האוכלוסייה. הסניף יעניק שירות מקיף וסיוע למעל ל-200 אלף אזרחים מהעיר ומהיישובים בסביבה. ניתן יהיה לקבל במקום שירות בנושאים שונים ורחבים יותר, וביניהם: קצבאות ודמי ביטוח, הגשת בקשות לקצבאות אבטלה, מילואים, הבטחת הכנסה, סיעוד ובנוסף: מסירת והגשת מסמכים, קבלת אישורים, קוד סודי לאתר המידע האישי ועוד. הסניף נמצא במיקום מרכזי, רחוב בן צבי בקרבת המרכז המסחרי אתמול נערך טכס לציון המעמד המחייב במעמד שר הרווחה ואורחים.

מאיר כהן שר הרווחה והביטחון החברתי" :העיר בית שמש צומחת בצורה מרשימה וזה בא יחד עם אתגרים שאנחנו מחויבים לטפל בהם ולכן השקענו הרבה מחשבה ומאמצים בעיר בשנה האחרונה. גם תקציב גדול בהחלטת ממשלה לשדרוג שירותי הרווחה וגם בבניית בריכה טיפולית, מעון יום שיקומי ומרכז רב שירותי ועכשיו בפתיחת סניף משנה ועוד נקודת שירות, אני מתרגש היום לחנוך את הסניף משנה החדש של הביטוח הלאומי בעיר, אנחנו מרחיבים את השירותים לאוכלוסיה בבית שמש ובאיזור, העיר היא סמל של שותפות פורייה בין חרדים, מסורתיים, דתיים לאומים וחילונים, אני מודה לראש העיר הגב׳ עליזה בלוך, מנכ״ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר, ומנהל הסניף ברוך מרום"

מאיר שפיגלר מנכ"ל הביטוח הלאומי: ״העיר בית שמש התפתחה רב=ת עם השנים ועתידה להיות אחת הערים הגדולות בישראל ולכן לא מן הנמנע שהביטוח הלאומי מרחיב את שירותיו לתושבי האזור. הביטוח הלאומי הוא העוגן החברתי הסוציאלי החשוב ביותר במדינת ישראל והוא קשוב לצרכי האוכלוסייה כחלק מהמדיניות שלנו להרחבת השירותים, נגישותם ושיתופי פעולה עם גורמים שונים בעיר לטובת תושבי העיר״.

ד"ר עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש: "המשימה שלנו היא לשפר את איכות חייהם של התושבים בכל המובנים ולייצר קדמה משמעותית בכל הקשור לשירות לתושב. כל שירות חדש שמוצע לתושבי העיר בית שמש הוא חיובי ומבורך. מדובר בצעד בדרך הנכונה ואני מודה לשר הרווחה מאיר כהן על פועלו בנושא זה. נמשיך לפעול יחד לשיפור בתחום חשוב זה לצד משרד הרווחה והביטוח הלאומי".

ברוך מרום מנהל הסניף: ״במקום בו הוכרו הרגשות והצרכים, נולדו הזכויות. אני מתרגש להיות בעיר בית שמש ולקבל את האחריות על העשייה היומיומית של העובדים בסניף. הרחבת השירותים היא אמירה של שותפות ודאגה לתושבי בית שמש והסביבה שהביטוח לאומי ועובדיו ימשיכו להיות פה עבורם לטובת קבלת הזכויות המגיעות להם״

השירות הורחב, ושירות חשוב של הכוונה לקבלת כל הזכויות של 'יד מכוונת' אינו מצוי בעיר. בעניין זה אמרת דוברות עיריית בית שמש "ראש העיר פועלת על מנת להרחיב את השירותים והעלתה את הבקשה לפתיחת סניף מרכזי, דבר שקיבל את ברכתו של השר אתמול. עיריית בית שמש תפעל על מנת להביא לעיר את השירותים הנצרכים מתוך תפיסה של מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר לתושב.

נושאים: ביטוח לאומי, בית שמש, מאיר כהן, עליזה בלוך
מעמד חנוכת תוספת השירות
מעמד חנוכת תוספת השירות
מעמד חנוכת תוספת השירות
מעמד חנוכת תוספת השירות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: