הארנונה על נכסים במרכז המסחרי וסביבתו תרד כמעט ב-50%

צו הארנונה לשנת 2018 יעלה בשיעור 2.18%. הארנונה ב'שערי העיר' ישוב לקדמותו והשטחים הציבוריים לא ייכללו בחשבון הדיירים

דואג לעיר הוותיקה
דואג לעיר הוותיקה

בשורה בצו הארנונה החדש לשנת 2018 שיובא ביום חמישי לאישור המליאה. ההטבות הבאות אושרו בהנהלת מועצת העיר שהתקיימה בשבוע שעבר על פי המלצתו ועמידתו האיתנה של חבר מועצת העיר שלום אדרי יו"ר סיעת הליכוד. שנים שצו הארנונה רק עולה ועולה, ועיריית בית שמש שחביב עליה לשלוח יד לכיסי תושביה הפעם נכנעה לרצונו של שלום אדרי.

אדרי הביא לדיון פניה של חבר מועצת העיר לשעבר עמי אוריון המתגורר היום במתחם שערי העיר. אוריון החתים תושבים לתמוך בפנייתו לערער על גובה הארנונה במתחם. בשנת המס הנוכחית קיבל מס הארנונה תפנית כלפי מעלה כאשר לכל תושב הוסיפו עשרות מטרים בשטח הדירה תחת ההגדרה שטח משותף או חניה. אדר טען בעניין בפני חברי ההנהלה: " אישרתם כל מיני תכניות למתחם הזה ושכחתם שיש שם דיירים שצריכים לחיות במתחם הזה. העמסתם עליהם שטחים ציבוריים בחוסר הגינות ותשומת לב." חברי ההנהלה הסכימו לעצתו והחזירו את המס כפי שהיה לפני הדרישה החדשה.

בשורה שניה והיא אפילו חשובה ומהותית יותר לקיומו של המרכז המסחרי העירוני. הארנונה שם נגבתה כמו בכל העיר, זה היה טוב כאשר היו במקום בנקים, בנק דיסקונט, טפחות ולאומי כבר עזבו. בקרוב עוזב גם בנק הפועלים, קו אופ סגר. יש סימן ברור וקשה מזה שהמצב שם בכי רע. אתם מחכים שכל העסקים שם יפלו? אני לא אתן יד לדבר הזה". דבריו נפלו על אוזניים קשובות ובתמיכת ראש העירייה משה אבוטבול הוחלט להוריד את הסיווג למרכז המסחרי מאיזור א' לאיזור ב', מה שאומר שהארנונה במרכז המסחרי תרד בערך בין 40-50%.

ההצעות האלה טעונות אישור מליאה ואישור משרד הפנים., ועוד, הארנונה בסיכום הכללי של כל תושב העיר תעלה לפי חוק הסדרים במשק בשיעור 2.18%.

נושאים: צו ארנונה, עיריית בית שמש, שלום אדרי, מרכז מסחרי
דואג לעיר הוותיקה
דואג לעיר הוותיקה
דואג לעיר הוותיקה
דואג לעיר הוותיקה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הארנונה על נכסים במרכז המסחרי וסביבתו תרד כמעט ב-50%
גולש אנונימינכתבה ביום רביעי, 28 ביוני 2017, 11:59

משה אבוטבול לא ראש העיר שלנו לך הביתה לבאר שבע אייכסס

הארנונה על נכסים במרכז המסחרי וסביבתו תרד כמעט ב-50%
גולש אנונימינכתבה ביום רביעי, 28 ביוני 2017, 01:07

לא ברור גם אנשים שגרים בשערי העיר מעלים להם את ארנונה או מפחיתים להם עוד לא נכנסנו ולא חוינו להיות בבתים כבר מעלים זה לא בסדר תשובה .