למה לפ"מ החליט שהקורונה היא רק בשכונות החרדיות?

שלא כמו החוברת, השילוט הזה בנוסח הדתי שבו מתפרסם בכל העיר ולא רק בשכונות החרדיות. אגב, אם היגיינה, למה הרשות לא מנקה את עצמה?

שילוט חוצות
שילוט חוצות

פרסום בשטח משפיע, בכך אין ספק. גנץ/משרד הביטחון נתן תקציב, משרד הבריאות ועיריית בית שמש מיהרו לממש. מודעות על לוחות המודעות תחת הכותרת: מקפידים על 'בין אדם לחברו'. ברצינות, למה לא בין אדם למקום. הרי קדושת חיי אדם היא ערך עליון גם אצל הקב"ה. ונשמרתם לנפשותיכם נאמר, מי אמר? למה אמר? לא ניכנס לקמפיין הסברה לתורתו של הקב"ה. נציין רק שהקמפיין עוצב בידי לפ"מ- לשכת הפרסום הממשלתית ולא עיריית בית שמש. האם התייעצו בהם? כן, "הקמפיין משותף של משרד הבריאות בתיאום איתנו." אומר דובר העירייה.

עצם השימוש במוטיב שמקורו דתי, מעיב מעט על כוונת המפרסם, שרצונו אולי להגיע לאוכלוסיה מוגדרת מראש. תושבי העיר הוותיקה, העיר החילונית לא חשובים מספיק לקבל פרסום הסברה? או שאולי זיהו וסוף סוף גם מודים, הבעיה האמיתית בתחלואה היא בשכונות החרדיות. אם בשכונות החרדיות בלבד, אז יואילו בטובם מדביקי המודעות לתלות מודעות בנוסח זה רק בשכונות החרדיות, שם יבינו לכוונת הקופירייטר הגאון.

מה יש בין אדם לחברו? היגיינה. זה רק בין אדם לחברו... לא בין אדם לרשותו? מה קורה בשירותים הציבוריים, במחילה מכבודכם. נכון, 'חברו' צריך לכוון מי רגליו לתוך האסלה ולא מסביב. וגם זה הרי לא די בו. צריך לנקות, לשטוף, לרחוץ, לנקות, להבריק. מי עושה כל אלה, האם לא הרשות?

צאו וראו שטחים ציבוריים נרחבים מטונפים, סליחה על הפגיעה בערכי הקודש כאן בכתבה. זבל, הרים וגבעות אשפה נערמות בשוק העירוני. אם זה לא רק בין אדם לחבירו, למה הרשות לא מנקה את עצמה? שוב, יש מי שיראה בכך – כך. כלומר אם החבר ינקה, הכל היה נקי. כולנו יודעים שזה לא עובד בבית שמש. אז אולי עדיף ציטוט אחר... ולא משהו שמעורר קונוטציה שזה רק לציבור החרדי. משהו פשוט, סביבה נקייה והיגיינה אישית. שגם קצר הפאות ודל הזקן יבין מיד ולא ינסה להיכנס לגוגל ללמוד מה מתכוון המשורר הגאון.

עוד זה בא וזה יוצא, והנה מגיעה הודעה על חלוקת חוברות עבודה לילדים בימות הקיץ. למי? ניחשתם נכון, לילדי הציבור החרדי. האם יש חוברות גם לילד החילוני? או שאולי נגזר ונסתם, בית שמש חרדית כך נאה כך מפרסמים וכך מבוצע. סוף.

נושאים: לפמ, משרד הבריאות, עיריית בית שמש, פרסום
שילוט חוצות
שילוט חוצות
שילוט חוצות
שילוט חוצות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: