בעירייה החליטו: לסגור את יחידת הבריאות העירונית?

מנהלת היחידה נתבקשה לצאת לפנסיה מבלי לתאם מועמד/ת לחפיפה. מה שמביא למסקנה כי העירייה החליטה לסגור את היחידה.

ימי הקורונה- איחוד והצלה
ימי הקורונה- איחוד והצלה

חשובה או לא חשובה יחידת הבריאות העירונית? מעל ל-30 שנה שהיחידה הזו קיימת במסגרת השירות והניהול העירוני, על השירות הזה היתה אחראית גם מי ששימשה כרכזת הבטיחות בדרכים מוניק לוי. לא זכור מה קדם למה, ובכל זאת, בשני התפקידים החזיקה מוניק לוי אשר נתבקשה לסיים תפקידה. למה? הטיעון- גיל פרישה. המחלקה, כך בישרו לה תיסגר!!! ושוב, מי מחליף את מוניק לוי? התשובה: "אף אחד". כי אם היה היו עושים חפיפה ומוניק לוי נתבקשה/נדרשה לסיים מיד את עבודתה. מוניק לוי הגישה בקשה להארכה על מנת לעשות חפיפה, עם מי שתמלא מקומה. לא אישרו. זה לא מעניין אף אחד, כולל גורמים בכירים בעירייה. מוניק לוי אומרת: "נושא הבריאות מורכב ורחב, קולגות שלי הופתעו מההחלטה לוותר על השירות הזה".

יחידת הבריאות פועלת לחיזוק וקידום בריאות הציבור, ואיכות החיים של כלל האוכלוסייה בעיר בית שמש. ופועלת למתן שירותי בריאות הציבור מותאמים לצרכי הקהילה בהלימת שירותי בריאות הציבור מול צרכי הקהילה תוך יצירת סביבה בריאה ונגישה לכלל האוכלוסייה. מה עוד אחראי יחידת הבריאות?

תיאום ופיתוח תוכניות לבריאות בשילוב אגפי העירייה, משרדי ממשלה ועדות הממשלה השונות, קשרי עבודה עם לשכת הבריאות, ארגונים וולנטריים, קופות החולים, מרכזים קהילתיים ומתנ"סים, וועדות שונות עירוניים.

עיריית בית שמש שממהרת להוציא הודעות הסבר ויח"צ על כל פיפס או פגישה של ראש העיר או מי מקרבתו, לא טרחה אפילו להסביר את מהלך פרישתה. גם אם הגיעה לגיל פנסיה ולא כוונה לסגור בהחלט ניתן היה לאפשר לגב' לוי לחפוף את מחליפה/תה. זה לא ניתן, המסקנה בעירייה החליטו לסגור את יחידת הבריאות העירונית.

ואם מחליטים לסגור יחידה- מי מחליט? האם לא מקיימים דיונים מקדימים? הציבור רוצה לשמוע הסברים.

נושאים: יחידת הבריאות, בריאות הציבור, מוניק לוי, עיריית בית שמש
ימי הקורונה- איחוד והצלה
ימי הקורונה- איחוד והצלה
ימי הקורונה- איחוד והצלה
ימי הקורונה- איחוד והצלה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: