האמפיפארק הופך להיות פארק כלבים!!

סיפור מסריח מהתחת, סליחה על הגסות בכותרת, אין מילים לתאר את החוויה לשבת על דשא באמפיפארק לנסות ליהנות משמש חמימה או ממופע עירוני טיפוסי. עיריית בית שמש נכנעה לבקשת בעלי כלבים והסכימה למהפך בהתנהלות הפארק.

מעמד 'מסירת' האמפיפארק לטובת הכלבים צילום: רווח הפקות
מעמד 'מסירת' האמפיפארק לטובת הכלבים צילום: רווח הפקות

כן, זה לא סיפור בדיוני זה אמיתי. האמפיפארק המשמש אירועים מרכזיים בנוכחות אלפי אנשים ובימים רגילים גם ריאה ירוקה בתוככי העיר לטובת מבקשי השמש להשתזף או סתם משחק משפחתי באוויר הפתוח נמסר לטובת כלבים. אז הגיע הזמן כנראה לומר לו שלום, להיפרד ממנו. לא להגיע אליו ולא לעלות על הדשא ומה שנשאר ממנו. למה? קראו. הסערה הבאה בעיר ועוד לפני בוא הגשם.

ראשונה לכתוב על כך הייתה המקושרת חנה ג'ורנו, כאשר כתבה על הנושא חשבתי שהבחורה הזו לא רצינית ומעלה בדיה שהגיעה אליה ממאן דהוא שמעוניין לסכסך בין ראש העיר לבין תושבי העיר. מתנצל. בחלוף כמה ימים מתברר שזו האמת, מצער, אבל זו האמת.

עליזה בלוך 'חנכה' את הפארק לכלבים שעד כה שימש כאמור אירועים. איך זה קורה? האם כבר אבדה המחשבה והלב המבין את דרכו האנושית של האדם הרגיל... יכול שאנשים בני תרבות יוכלו עוד לשבת על המדשאות עליהם התרוצצו כלבים ושפכו את מיכליהם? והאם הריח (ריח שתן חזק וחריף מאוד!!!) הזה נדיף ונעלם באוויר הצח?

כמי שהחזיק כלב ומתגורר בקרבת שכן עם ארבעה כלבים יכול לומר בוודאות, הריח אינו נעלם גם אחרי שלוש או ארבע עונות גשם ברוכות. וזה כאשר מדובר בשתן של כלב אחד על גינה של כמה עשרות מטרים, תארו לכם להקות כלבים מתרוצצות באמפיפארק ומשתינות בכל פינה?

ומה עם הצרכים? האם בעירייה מאמינים להבטחות לאיסוף הגללים בסיום עשיית הצרכים בתום משחק מענג בין הכלבים? האם יוצמד פקח קבוע לאמפיפארק לדאוג שבעלי הכלבים אכן יאספו את הגללים לפח איסוף בסמוך?

ובדקנו, גינות כלבים חייבות להיות מגודרות, סגורות, לכלוא את הכלבים מחשש שיקפצו על עוברי אורח? האם הפארק הזה יתוחם בגדר גבוהה למנוע קפיצת כלבים החוצה? ומי ערב לכך שייכנסו למקום רק כלבים מחוסנים? נכון לעכשיו השטח פתוח והכלבים יהיו בהשגחת בעליהם.

בית שמש רוצה לתת מענה לצרכי תושביה, החלטה נבונה ואנו מסכימים איתה. למה לעזאזל באמפיפארק היחיד בעיר שמשמש אלפים? וזה כאשר בסמוך מצויה גינה נחמדה, קטנה, מצומצמת אולי אבל היא קיימת לטובת הכלבים ורק לטובתם ובעליהם.

ביקשנו תגובות, וגם שאלנו קודם. האם אין צורך באישור משרד הבריאות? משיב לנו דובר העירייה: "אין צורך באישור משרד הבריאות. צריך אישור של ד"ר קמחי , והוא ניתן. מדובר בגינה לשחרור כלבים בינתיים יחידה." יחידה? ממש לא. ממול יש גינת כלבים מגודרת ומאורגנת בהתאמה לכלבים וחבריהם.

ד"ר מאיה קמחי הוטרינרית העירונית: אין צורך באישור של משרד הבריאות.

הרופא הוטרינר העירוני הוא מקור הסמכות לאישור גינות לשחרור כלבים מבחינת בריאות הציבור ודרישות החוק להסדרת הפיקוח על כלבים. זה החוק שמתייחס לגינות לשחרור כלבים.

הרופא הוטרינר העירוני הוא הגורם האחראי על בריאות הציבור ברשויות.".

הזוי? כן בידכם הדבר להגיב. איך משאיר לכל אחד את המחשבה עם עצמו

נושאים: פארק כלבים, בית שמש, אמפיפארק
מעמד 'מסירת' האמפיפארק לטובת הכלבים צילום: רווח הפקות
מעמד 'מסירת' האמפיפארק לטובת הכלבים צילום: רווח הפקות
מעמד 'מסירת' האמפיפארק לטובת הכלבים צילום: רווח הפקות
מעמד 'מסירת' האמפיפארק לטובת הכלבים צילום: רווח הפקות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: