מוכרת בגדיה החדשים לטובת משפחה מחוסרת

כשארגונים עושים מפעלי חסד, זה נראה לנו ברור מאליו, שגרתי, נדוש. הפעם שימו לב למעל החסד של אשה אחת, מפעל שכולו חסד אמיתי שנועד להביא בשורה למשפחה אחת בחג הקרוב. היו שותפים. קראו והפיצו.

עמליה בוחבוט
עמליה בוחבוט

מישהו הציע להדביק לבית שמש תיאור של עיר החסד. צודק? מה דעתכם. אם לא השתכנעתם עד כה, טוב תעשו תקראו את הכתבה הבאה.

בבית שמש קיימת תופעה ייחודית. לא יודע אם היא עוד קיימת במקום אחר בארץ, בבית שמש זה בולט. מפעלי חסד רבים קיימים, וכבר ציינו לא פעם את פעילות ארגון 'עזרת אחים', אחד מארגוני החסד הגדולים בארץ, המקיים פעילות שונה ומגוונה שבלטה ביתר עוז בימי הקורונה. קשה לתאר את בית שמש בלי מפעל חסד כזה, במקום שאין אנשים השתדל להיות איש. עזרת אחים הוא האיש, הלב והנשמה של רבות מפעולות החסד בעיר.

הפעם באנו לחדש לכם משהו על מפעל פרטי, מרגש מאוד, יוזמה מבורכת ומוכרת לכותב שורות אלה מקריאה במקומות אחרים בעולם. עכשיו זה גם מגיע אלינו, אלינו, זה לבית שמש.

עומדת מאחורי היוזמה אשה מופלאה, מפתיעה, שבכל הזדמנות מוכיחה עצמת רוחב ליבה מחדש. בימי יגון ושמחה היא מתפנה לעשות פעולה אחת או שתיים כדי לסייע בידי משפחה עם מצוקה. בהזדמנויות שונות עולה שמה ברבים כמי שפותחת את הכיס וביד רחבה, לתת, להעניק, להביא, לבשר. הפעם שימו לב ליוזמה, משהו חדש בעיר, שפורסמה בפוסט בדף הפייסבוק שלה.

במוצאי שבת, אני מתחילה מכירה של בגדי. חלקם עם תווית, וחלקם נלבשו פעם אחת. כל בגד יימכר ב-50 ש"ח. (אתם מבינים שהם נקנו פי 10) אני רוצה שתהנו.,. כותבת מפיצת הפוסט. מדובר במלתחה גדולה ורחבה, עם הרבה פריטים. לא מדובר כ בכמה פרטי לבוש שוליים, אלא בשמלות ערב מהודרות כטוב טעמה של מלי בעיצוב לבושה.

נו, כבר מי? אז אל תופתעו, מאחורי היוזמה הזו עומדת אישה, תושבת העיר בשם עמליה בוחבוט קורן.

נו, בטח שאתם מכירים. י אינו מכיר, מי לא נתקל בשם הזה בהזדמנויות שונות. כן, האשה הזו מרגשת היום ברמות שקשה לתאר.

מכירת הבגדים שלה, החדשים ואלה שנלבשו רק פעם אחת, נועדו לכן נשים יקרות. למה?"אני רוצה שאתם תהנו". אתם שמים לב. עמליה רוצה שמי שאין לה לקנות בגד יפה ונאה לחג המתקרב יכול לעשות זאת בסכום כספי מינימלי. בעולם, חנויות יד שניה פורחות, גם בערים הגדולות זה קיים. אצלנו, ממש לא. בוחבוט מביאה את הבשורה הזו.

עמליה לא מתכוונת לקחת את הכסף הזה לכיסה. היא ביקשה לתרום את הבגדים, את הכספים היא מייעדת למטרה אחרת.

עצמת היוזמה גוברת כאשר קוראים את המשך הפוסט: "כל המכירה תלך לתרומה למשפחה לחג". אתם מבינים? יכולה הייתה לתרום את הבגדים לארגוני חסד מלבישים בעיר, הפעם העדיפה לעשות מפעל בתוך מפעל. תרומה וגם חסד. תורמת לאשה חסר המזומנים לרכוש משהו יוקרתי במחיר נמוך ביותר הופך להיות תרומה למשפחה אחרת. איזו עצמה במעש הזה. איזה חוכמה. רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כולנה...

אל תגידו שזב לא מרגש אתכם. היא מציבה מלתח חדשה ואו כמעט חדשה לטובת הכנסה למשפחה מחוסרת.

ואין זו הפעם הראשונה בה בוחבוט עושה מפעל חסד פרטי משלה.

לא מזמן התפרסם סיפור על קשיש תושב באר שבע שרעב לאוכל. עוד במהלך השידור התחקתה אחר כתובתו המדויקת כדי להביא לו כל צרכיו ביום המחרת. הקדימו אותה, והיא הבטיחה שהיא תפקוד אותו בימים מאוחרים יותר. הנכונות, ההתייצבות המיידית, הנכונות לתת מביאים כל אדם שותף להערצה. ואכן ראויה מלי עמליה בוחבוט קורן להערכה ולהערצה.

המכירה תתקיים במוצ"ש הקרוב ברח הרצל 6 בבית שמש.

ועוד מצווה חשובה מקיימת, את הזכות הגדולה מכל מפעל החסד, כל התרומות יעמדו לזכות שתי נשים צעירות בעירנו, המתפללות לרחמי שמים לבריאותם. אמן. תתקבלנה התפילות בזכות המעשה האדיר הזה.

נושאים: חסד, בית שמש, עמליה בוחבוט
עמליה בוחבוט
עמליה בוחבוט
עמליה בוחבוט
עמליה בוחבוט
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מוכרת בגדיה החדשים לטובת משפחה מחוסרת
אורי אהלינכתבה ביום שישי, 28 באוגוסט 2020, 06:34

בית שמש עיר החסד

מוכרת בגדיה החדשים לטובת משפחה מחוסרת
אורי אהלינכתבה ביום שישי, 28 באוגוסט 2020, 04:33

בית שמש עיר החסד