דרעי נוטה לתמוך בבלוך, הגר"א סאלים מתנגד, ושאל: איך אפשר לתמוך באשה?

היכן כל פורומי הנשים בישראל? היכן אלה המקדמות בחירת נשים לרשויות מקומיות? היכן חברות הכנסת? ידיעה כזו היתה צריכה להעמיד את כל הפמיניסטיות על רגליהם ברחבי הארץ והעולם. לא לבחור במועמדת לראשות מקומית רק בשל היותה אשה? זה מעבר לכל היגיון בשנת 2024.

עוד קמפיין מכוער נגד המועמדת עליזה בלוך
עוד קמפיין מכוער נגד המועמדת עליזה בלוך

הידיעה הזו, כמו רבות אחרות בנושא הבחירות והסבב השני העתיד להתקיים ביום ראשון הקרוב, כיכבה כמעט בכל הרשתות החרדיות, אין אחת כזו, המכבדת את עצמה שלא פמפמה שוב ושוב. בתוספות שונות. "דרעי נוטה לתמוך בבלוך, הגר"א סאלים מתנגד, ושאל: איך אפשר לתמוך באשה?". וואו. לקרוא ולא להאמין. הלם וזעזוע, פשוט חרפה בל תתואר. ידיעה חדשותית חשובה שעתידה לקבוע גורלן של לפחות 44000 נשים מקומיות שצריכות לבחור בין אשה כדמותן או גבר ר"ל. למה 44,000, כי יש 88316 מצבעים ומצביעות וסביר להניח שמחצית מהמספר הזה הוא נשים. ידיעה כזו היתה צריכה להעמיד את כל הפמיניסטיות על רגליהם ברחבי הארץ והעולם. לא לבחור במועמדת לראשות מקומית רק בשל היותה אישה? זה מעבר לכל היגיון בשנת 2024.

היכן כל פורומי הנשים בישראל? היכן אלה המקדמות בחירת נשים לרשויות מקומיות? היכן חברות הכנסת? היכן קטי שיטרית, ח"כ מקומית? אל תספרו לי רק בגלל שמדובר במועמדת חסרת זהות פוליטית אין מי שיגן עליה. והרי בלוך זכתה לכתרים לא מעטים בזכותה היותה אישה שולטת על עיר חרדית, על עיר של גברים חרדים ובהם קיצוניים. אז איך אין מי שיפצה פה? בושה. אומרים הקפלינסטים, נאמץ לרגע. באמת בושה.

ולמה בושה? כי לא יצאה שום הכחשה אפילו פעם אחת לאחת מהרשתות האלה שפמפמו לנו במוח.

מעניין אם הידיעה הזו הגיעה לפתחה של הגב' יפה דרעי, אשה פעילה ויזמית בפני עצמה למען נשים חרדיות. מהי חושבת על כך? אני יכול לשער רק, שאריה דרעי לא חסך את התבטאויותיו מגבירתו הנאווה.

יכול היה הרב סאלים, וכבודו גדול בקרב חסידיו ומאמיניו הרבים, יכול למצוא כל נימוק אחר, הכל יכול היה לשכנע, חוץ מהאמירה האומללה הזו: 'איך אפשר לתמוך באשה?!".

חצי מהציבור החרדי הוא נשים. מה צריכה לחשוב אישה לאחר קריאת המחשבה הזו שיוצאת מפי אחד מעמודי התווך של החברה החרדית. יפה דרעי מובילה פרויקטים להתעוררות נשית בקרב מחנה ש"ס.

ואתם יודעים מה, לא יפה דרעי, כי תגידו מה לה לצאת נגד מורו ורבו של בעלה.

אין נשים צדקניות בפורומי הנשים החרדיות לתקוף אמירה אומללה שכזו. גוגל מלא בכאלה. אחת, משלנו, מבית שמש, ח"כ ושרה לשעבר, עומר ינקילביץ, אין לה מה לומר נגד אמירה כזו? אתם יודעים מה לא לשלול, פשוט להסביר, לגנות בפה רפה.

ומה עם נועה ירון דיין, אני מקווה שאיני טועה, היא מתגוררת כאן בבית שמש. גם היא אין לה מה לומר?

אני יודע שקשה להתבטא נגד מועצת חכמי התורה של מפלגה, בוודאי גאון, ראש ישיבה. האם הוא, כבודו, לא יכול היה להתעלות ולמצוא נימוקים שוללים אחרים לתמוך במועמד גרינברג, למשל, להסביר שהוא התחנך על ברכי הרב שך, ממוריו ורבניו של המועמד גרינברג. זה היה מסביר בפשטות יותר.

טעות- חמורה מאוד נעשתה כאן. זלזול באשה, הדגשתה כאשה שכל תפקידה לשאת ברחמה את ילדיו של בעלה, לפרנס ולהזין בשעה שהבעל לומד תורה, לא מקדם אותנו לשום מקום נאור. הבחירות האלה החזירו אותנו אחורה עשרות שנים בהתבטאות האומללה הזו, חזרנו אל בורות המים, מחזירה את האשה לתפקידים עתיקים, מרימה את הדלי על כתפיה להשקות את הצאן.

נושאים: בחירות 2024, אריה דרעי, יפה דרעי, עומר ינקילביץ, קטי שיטרית
עוד קמפיין מכוער נגד המועמדת עליזה בלוך
עוד קמפיין מכוער נגד המועמדת עליזה בלוך
עוד קמפיין מכוער נגד המועמדת עליזה בלוך
עוד קמפיין מכוער נגד המועמדת עליזה בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: