שיטרית בסיכום הפריימריז במקום ה-39 ברשימת הליכוד

סיכוייה לשוב לכנסת ה-25 מצויינים לאור הבטחת נתניהו להפעיל את החוק הנורבגי בסיעות הקואליציה הבאה

171, עוד תהיה בכנסת הבאה.
171, עוד תהיה בכנסת הבאה.

בהיוודע התוצאות הסופיות של הבחירות לפריימריז הליכוד מתאכזבת ח"כ קטי שיטרית ממיקומה- מקום 39 ברשימת חברי הכנסת. שעות של מתח עברו על קטי במהלך ספירת הקולות הא התנדנדה בין מקום 32, 35 ולבסוף הוכרע מקום 39. משבצות המובטחות לייצוג נשי ארצי.

התמודדו איתה בצמוד חברותיה לסיעה ח"כ מאי גולן והשרה לשעבר גילה גמליאל שנדחקה בראשית הפריימריז החוצה מהרשימה בכלל ולבסוף תפסה את מקום במשבת המיקום לכנסת 30. הפער בין המועמדות האלה עמד על מעט יותר מאלף קולות

שיטרית יכולה להתנחם שהקדימה את קרן ברק (מקום 48), ח"כ מוכשרת ומבריקה. הקדימה את אורלי לוי-אביקסיס (50). חכית ותיקה.

שיטרית היא האשה השמינית ברשימת הליכוד לכנסת ה-25. רשימה אותה מובילה מירי רגב, אחריה תופיע המשוריינת עידית סילמן, גלית דיסטל אטבריאן (20) עו"ד טלי גוטליב (אישה במשבצת האשה החדשה ברשימה מקום 25) ואז גילה גמליאל (30), מאי גולן (32), אתי עטיה (35), ואז קטרין קטי שיטרית (39).

ריאלי? לפי כל הסקרים והאחרון שבהם המתפרסם היום הליכוד ישיג 33 מנדטים. רוב הסקרים צפו באחרונה בין 33-35 מנדטים. שיטרית בכנסת הבאה- כן או לא?אמנם תלויה בעובדה אחת הפעלת החוק הנורבגי לפיו יתפטרו כמה שרים מהליכוד אם נתניהו ירכיב את הממשלה ואז שיטרית יכולה להתקדם במעלה הדרך אל הכנסת לעוד קדנציה. שיטרית לא צריכה למהר לאסוף את קלסרי העבודה שלה מחדרה בכנסת היא עוד עשויה לשוב אל הכנסת הבאה ולתרום מנסיונה (4 שנים) בועדות הכנסת החשובות וגם תמשיך א מלאכת קידום כמה חוקים עליהם שקדה בכנסת האחרונה.

נושאים: הליכוד, פריימריז, קטי שיטרית, בית שמש
171, עוד תהיה בכנסת הבאה.
171, עוד תהיה בכנסת הבאה.
171, עוד תהיה בכנסת הבאה.
171, עוד תהיה בכנסת הבאה.
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: