דרום אדום השנה במתכונת שונה- רק צעדה

לאחר שיצאה ההודעה מטעם דובר צהל המאפשרת קיום פסטיבל, ראשי מועצות בעוטף החליטו להודיע על ביטול דרום אדום, למעט קיום הצעדה ותמיכה בעסקים שמעוניינים שיגיעו אליהם

דרום אדום פסטיבל טבע
דרום אדום פסטיבל טבע

תחילה הודיע דובר צה"ל על קיום פסטיבל דרום אדום , פסטיבל המושך אלפי ישראלים לטייל וליהנות מעוטף ישראל. החל מה-2 בפברואר ולאורך ארבעת סופי השבוע במהלך פברואר יתקיימו אירועי ״דרום אדום״ בנגב המערבי.

הפעילות אושרה בהתאם להערכת המצב הביטחונית, ולצד התאמות שנעשו בשל המלחמה. בין ההתאמות הסטת מוקד האירועים לחלקה המזרחי של גזרת הנגב המערבי, איסור נסיעה על כביש 4 מצומת יד מרדכי ועד למעבר ארז, וכן על כביש 232 מצומת שער הנגב ועד לכרם שלום במהלך סופי השבוע בהם מתקיים האירוע. המרחב יתוגבר בכוחות צה״ל ומשטרת ישראל.

חלקו המערבי של העוטף עדיין מוגדר כשטח צבאי סגור בשל המלחמה. קיים איסור לחצות גדרות, לנוע בדרכי עפר לא מסומנות ולהיכנס למקומות מגודרים ומשולטים. עקב חשש להימצאות נפלים או תחמושת במרחב, בעת היתקלות בחפץ חשוד אין לגעת בו ויש לדווח למוקד 100 של המשטרה. יש לפעול על פי הנחיות גורמי הביטחון במרחב.

נדגיש כי לא תותר תנועה במרחב השטח הצבאי הסגור, מלבד תנועת תושבי היישובים המתגוררים בשטח זה, בהצגת תעודת זהות.

לאחר שיצאה ההודעה הזו ראשי מועצות בעוטף החליטו להודיע על ביטול דרום אדום, למעט קיום הצעדה ותמיכה בעסקים שמעוניינים שיגיעו אליהם

נושאים: עוטף ישראל, דרום אדום, ישראל
דרום אדום פסטיבל טבע
דרום אדום פסטיבל טבע
דרום אדום פסטיבל טבע
דרום אדום פסטיבל טבע
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: