גרינברג חילק לשותפיו, עכשיו יחפש איך ומה ירגיע את חבריו

חברי החמישיה הקאמרית, נכון לעכשיו, אחד ראש המקהלה, והשאר ממתינים בציפיה לתפקידים. מה תקבלו? "תשאל אותו".

החמישיה הקאמרית
החמישיה הקאמרית

שני ראשי העיר האחרונים היו שונים בתפקודם, אבוטבול ביזר סמכויות, כמעט ולא נגע לאף אחד בשום תפקיד. נתן לכולם לעשות מה שחפץ ליבם, לעיתים אפילו בהפקרות יתירה. עליזה בלוך, שונה ממנו והפוך לגמרי, דרשה לדעת כל מה שמתבצע או נעשה בעירייה. החל מרכישת שרוך נעל ועד לחתימה על התחדשות עירונית. ידיה היו בכל.

מה גרינברג? באיזו דרך יבחר? ימים יגידו.

בינתיים מבטיחים סובביו שיהיה שקט בקדנציה הקרובה. שקט- זה לא תמיד רע כמו שלא תמיד טוב.

נכון לעכשיו נראה כי גרינברג נדיב, אפילו נדיב מדי. הוא מחלק הכל, אתם רואים את ההסכמים שחתם עליהם עם המפלגות השונות ותמצאו רוחב לב שאין לו סוף. אין מפלגה בעיר שיציאה מאוכזבת מפגישות איתו. (סליחה יש שתיים נכון לעכשיו, עיר מאוחדת בראשות בלוך שקילה 6386 קול, הכי הרבה בסקטור הדתי לאומי והכללי, וסיעת הציונות הדתית שקיבלה כ-3000 קול) השתיים האלו כנראה ילכו לאופוזיציה.

מי לא קבל עד כה? חבריו. אתמול נעמדו חמישיית חברי סיעת דגל לתמונת מחזור, גרינברג פלט משהו שהוא מתכוון לישיבת סיעה ראשונה מיד בתום הטכסים. שאלנו את חברי המועצה הבכירים, סילברסטין, ברילנט, מה אתם מקבלים? אלו תיקים יופקדו בידיכם? נכון לאתמול, וזה לא ישתנה כי לא מתוכננות להיום פגישות לשינוי התמונה, הם לא יודעים. "תשאל אותו". והצביעו על גרינברג.

התיקים הבכירים חולקו, חינוך, שפע, תיירות, ביטחון, תרבות נוער וספורט, מתנסים, מעמד האישה, קשרי חוץ, ועוד. אגב מי לוקח את הרווחה? התיק בעל משמעות בעיר ענייה בישראל נותר יתום. מה נותר? קשה לדעת שכן בהסכם החתום עם שלומי אמונים לא נכתב במפורש מה יקבלו נציגי כוח במועצת העיר, סביר להניח הנדסה, תכנון ובניה. תיקים עשירים מאוד.

אז מה יקבלו? לא ברור. בכל מקרה הם בודאי שמחים שנציגם הוא ראש העיר, והם, להם יימצא כבר מה לעשות. תחבורה למשל, נושא חביב על גרינברג הוא ירצה לטפל בו ישירות. תעסוקה, תרבות, תשתיות- ארבעת הת' שיסמלו את חזונו של גרינברג בקדנציה הקרובה, ויש גם וועדות בכירות, למשל וועדת כספים, וועדת חינוך, פסח מל"ח, רווחה. בשעות הקרובות, לפני כנוס המליאה בה יאציל סמכויות כבר יתלבט עם הרמ"טית הגב' רביץ מי לשבץ והיכן. שיהיה בהצלחה.

נושאים: דגל התורה
החמישיה הקאמרית
החמישיה הקאמרית
החמישיה הקאמרית
החמישיה הקאמרית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: