הערב נפרדים מגרינברג, וממליכים את זלמן ניימן

לאחר התפטרות גרינברג הפסידה סיעת דגל התורה את מקומו לסיעת אגודת ישראל, שתכניס למועצה נציג ויז'ניץ.

חסיד ויז'ניץ
חסיד ויז'ניץ

הערב תתקיים ישיבת מליאה מס' 9, ישיבה מן המניין של מועצת העיר בית שמש. לאחר פגרה קטנה מאולצת בה ראש העיר לא רצתה לכנס את המליאה בשל המשבר הפוליטי בינה לבין חבריה במועצה מצד הליכוד, הבית היהודי ודגל התורה, ניכר כי הופשרו חלק מהבעיות, והקואליציה חוזרת לתפקד, לפחות למראית עין..

הערב תיפרד המליאה מהמשנה לראש העיר שמואל גרינברג, ראש סיעת דגל התורה, אשר עוזב תפקידיו במועצת העיר לטובת משרת מנהל החינוך החרדי בעיריית ירושלים. את מקומו יתפוס מקום 11 ברשימת יהדות התורה המאוחדת, חסיד ויז'ניץ, זלמן ניימן. מה שמעניין הוא כי ברשימת הנושאים לדיון במועצת העיר לא מוזכר מיהו חבר המועצה החדש, והרשם הוציא הודעה על האצלת אמונים לחבר מועצה חדש. האם יכול להיות שתהיה לנו הפתעה?

כזכור מהרשימה של יהדות התורה המאוחדת התפטרו משה אבוטבול, משה מונטג, ועכשיו מצטרף אליהם שמואל גרינברג, שמסיים תפקידיו הציבוריים בבית שמש.

עם הפיצול של סיעת יהדות התורה המאוחדת היו ארבעה חברים במועצה לסיעת אגודת ישראל, אענרייך, גולדברג, ויסמן ופרנקל. לסיעת דגל התורה גם היו ארבעה חברים, גרינברג, מונטג, סילברסטיין, וברילנט. עם התפטרות מונטג נכנס חיים זמורה. עכשיו לאחר התפטרות גרינברג ייכנס מועמד מס' 11 ברשימה ניימן יקותיאל זלמן.

ניימן יצביע הערב על תקציב העירייה החדש למרות שהוא יחמם כסא רק בישיבה אחת.

נושאים: ויזניץ, יהודות התורה, דגל התורה, עיריית בית שמש
חסיד ויז'ניץ
חסיד ויז'ניץ
חסיד ויז'ניץ
חסיד ויז'ניץ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: