רשת המתנסים הקדימה את העירייה- אישרה את תקציב הפעילות לשנת 2022

בהחלטה חד צדדית, העירייה התומכת בפעילות רשת המתנסים קיצצה מתקציב הרשת סכום של חצי מיליון ₪.

מאשרים תקציב- הנהלת הרשת
מאשרים תקציב- הנהלת הרשת

הנהלת רשת המתנסים אישרה הערב את תקציבה לשנת הפעילות הבאה שנת 2022. הרשת מקדימה בכך את עיריית בית שמש שאפילו טרם התחילה לעבוד על תקציב 2022.

תקציב הרשת, על פי הדיווח לשנת 2019 עמד על כ-30 מיליון ₪. לשנת 2022 כבר מדברים על תקציב גבוה הרבה יותר, לדברי יו"ר הנהלת הרשת סגן ראש העיר משה שיטרית על כ-50 מיליון ₪. רוב הכספים הם הכנסות עצמיות מפעילויות וחוגים, העירייה תומכת בסכום של כ-2 מיליון ₪.

יו"ר הנהלת הרשת שהעביר הערב את התקציב הודה לגורמים העוסקים בכך והוסיף: " עשינו הכל על מנת להיות ערוכים לקראת אתגרי התקציב לשנה הבאה."

מדיווח שהגיע מהרשת עולה כי העירייה 'המסבסדת' את פעילות רשת המתנסים החליטה בצעד חד צדדי לקצץ מתקציב שנת הפעילות 2021 סכום של כחצי מיליון ₪. אומר יו"ר הנהלת הרשת משה שיטרית: "החלטה זו התקבלה באופן שרירותי והיא פוגעת מאוד ביכולת של הגוף החשוב הזה להתנהל באופן ראוי.

אני קורא לראש העיר עליזה בלוך לעמוד בהתחייבויות התקציביות הנגזרות מספר התקציב ולהעביר את הסכום עליו התחייבה לטובת המתנ"סים ולטובת הקהילות של כולנו."

נציין כי תקציב העירייה לשנת 2021 אושר במליאה ובו ההקצאה עומדת על 2 מיליון ₪, כך שכל שינוי – קיצוץ או הגדלה חייב לעבור במליאה מועצת העיר.

כאמור בישיבת הנהלת הרשת אושר הערב התקציב לשנת 2022

נושאים: רשת המתנסים, בית שמש, עיריית בית שמש, תקציב 2022
מאשרים תקציב- הנהלת הרשת
מאשרים תקציב- הנהלת הרשת
מאשרים תקציב- הנהלת הרשת
מאשרים תקציב- הנהלת הרשת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: