גורש מסיים, המחליף טרם נקבע

השר לביטחון פנים, ח"כ אמיר אוחנה עדיין לא חתם על שורת המינויים החדשה המומלצת לתפקידים במשטרת ישראל, וזו הסיבה שאיננו יודעים מי יחליף את סנ"צ רונן גורש מפקד תחנת בית שמש המסיים את תפקידו.

גורש עם מנכ"לית העירייה
גורש עם מנכ"לית העירייה

כמעט ארבע שנים ממלא תפקיד מפקד תחנת משטרת בית שמש סגן ניצב רונן גורש את תפקידו. מאז אמצע 2016 ועד היום. סמלי הוא שגורש עוזב בדיוק כאשר ברמה ג' עוד שכונה חדשה המצטרפת למפת העיר מתגבשת קבוצת תושבים להגביר הביטחון הפנימי בשכונה ושמירה על רכושה.

בית שמש של 2020 אינה בית שמש של 2016, אין ספק. סנ"צ גורש היה כאן איתנו בתקופה סוערת, ומתי אין בבית שמש אינה סוערת. הפגנות החרדים מתמשכות הרי בכל ימות השנה ובכל שנה ושנה.

בימי כהונתו צריך לזכור גדלה תחנת בית שמש, התחנה קיבלה תוספת כוח אדם להתמודד עם הבעיות שהתרבו עם הגידול באוכלוסיה. בימיו נפתחה תחנת המשנה למשטרת בית שמש במתנ"ס גוונים, תחנה שהפכה להיות נקודת משנה לטובת תושבי העיר הדרומיים.

בימי גורש הקפידה משטרת בית שמש על אכיפה. באחד הראיונות סיפר גורש כי "אכיפה היא עבור התושבים הנורמטיבים, ואני מקבל המון חיזוק מתושבים שקצה נפשם בהתנהלות מסוג זה, ראוי שכולנו ניישר קו עם החוק שנועד להגן על ילדינו ולא נגבה את מי שלוקח את החוק לידיים, משטרת בית שמש תמשיך לפעול למען הסדר הציבורי ולאכוף עבירות חניה בכל מקום בעיר ללא העדפה לחילוני או חרד".

ואכן כך היה, משטרת בית שמש לא הבחינה בזהות התושב אשר פנה התלונן או נדרש אליה.

אין ספק שמבחן חשוב היה לה לתחנה בימי הקורונה. אכיפת הוראות וכללי משרד הבריאות הוטלו על כתפיה, בנוסף לשורת המטלות הכבדה שמצויה על כתפי השוטרים בתחנה. חקירות, אכיפה, הגברת הביטחון האישי, הגברת הביטחון בכלל, מניעת פשיעה ושמירה על חוקי המדינה.

סנ"צ רונן גורש עמד בימים האלה במבחן, ונדמה שהצליח בו כמו באותו מעשה נועז עליו זכה לעיטור האומץ. נחוש, צייתן להוראות ולפקודות, הקפיד להיות בכל מקום ובעיקר זמין ונגיש.

בהצלחה בהמשך המעלה.

נושאים: משטרה, בית שמש, סנצ רונן גורש
גורש עם מנכ"לית העירייה
גורש עם מנכ"לית העירייה
גורש עם מנכ"לית העירייה
גורש עם מנכ"לית העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: