גוזלן: "ברשימת בית שמש מאוחדת- חברים איכותיים מגוונים, ובעלי יכולות".

רשימה צעירה, כמעט אנונימית, רחוקה מעין הסערה, כמעט כולה חדשה ללא קשר להצלחת בלוך בקדנציה הראשונה. שתי נשים הופיעו בקדנציה הראשונה ולא נכנסו לבסוף.

הנבחרת של בלוך
הנבחרת של בלוך

בית שמש מאוחדת הגישה כבר בשעות הערב המוקדמות את רשימתה. ויש משהו מפתיע, 8 נשים מתוך 12, לא שמצפים שם להכניס את כולן, אבל לפחות זה מעיד על הכוונות. עוד כוונה בהצגת הרשימה הוא להציג נבחרת צעירה, דינמית, אכפתניקית שבית שמש עבורה חשובה מכל דבר אחר.

הנה השמות לפי סדר הופעתם ברשימה: ראשונה כמובן עליזה בלוך. המועמדת גם לראשות העיר. שני דודי גוזלן. שלישי הרב ישראל בוגלה גטאציו רביעית דמות נשית שניה ברביעיה, היא תמי זוסמן, בת 46 אמא לשישה תושבת רמה ג. מתנדבת ופעילת ציבור למעל כלל הציבור על מנת לקדם מענים בתחום הרווחה התשתיות התחבורה ועוד. בבחירות הקודמות שובצה במקום שלישי, הפעם הקדים אותה הרב מבני קהילת יוצאי אתיופיה.

עוד מועמדת מאחור שכבר הופיעה ברשימתה הקודמת של בלוך היא נטלי סקרליצקי, בת 59 אמא לשניים, תושבת גבעת שרת. בעלת תואר ראשון בהנדסה קונדיטוריה ומורת דרך מנהלת עמותת ידריים עמותה של ישראלים דוברי רוסית וחברה בתנועה בשם 'ביחד אנחנו כוח' המסייעת למשפחות עולים בכל רחבי הארץ. מחלקת מזון למשפחות נזקקות מביתה. בבחירות קודמות שובצה במקום השביעי. הפעם שובצה במקום ה-11.

ברשימה יש שני עורכי דין, מאיר הלר (מקום 5) ואשת החינוך בן זקן מזל. אשת התקשורת אושרת אוחנה נגר, עורכת שופינג עיתון מקומי שנסגר בסוף קדנציית אבוטבול. כמו כן שימו לשם החם ברשימה דניאל חדד, הבן של יוסף חדד איש הליכוד- הליברלים. דניאל חדד מגיש תכנית רדיו שבועית שמש באויר. אמן, שחקן קולנוע, ובימאי תיאטרון עם כישורי משחק.

עוד ברשימה פרץ לירון, נופר קומרוב בן הרוש, ומאלץ ג'ניפר אדל.

נושאים: בחירות 2023 בית שמש מאוחדת, עליזה בלוך.
הנבחרת של בלוך
הנבחרת של בלוך
הנבחרת של בלוך
הנבחרת של בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: