גדעון סער- את מי יקבל מבית שמש?

להערכת שלום אדרי, אף אחד ממזכירות סניף הליכוד בעיר לא יפרוש וילך איתו. מי כן? האם אולי עליזה בלוך תיפרד מאיתנו בטרם עת? הכל אפשרי, תלוי במיקום. הבעיה שלסער יש עודף מועמדים איכותיים ורציניים יותר.

סער בסניף הליכוד
סער בסניף הליכוד

הקמת המפלגה החדשה של גדעון סער היא החדשה הפוליטית המרעישה של היום. אין ספק כותרת שמהווה מפץ פוליטי, בכנסת אפילו הרגישו בכך. חוק השיוויון עבר בשעה שסער ושיר (ח"כ מהליכוד) נעדרו מהמליאה, וכך היה לאופוזיציה רוב נגד הקואליציה.

סער עוזב את הליכוד, מי יעזוב איתו מסניף בית שמש? האם בכלל יש אופציה כזו והאם יש מישהו שחושב להתפקד למפלגה החדשה של סער? שאלות שהתשובות עליהם מוקדמות, אם כי יש כבר כאלה המכוונים לתומכי הנדל והאוזר, מה שקרוי הבסיס האידיאולוגי בימין שעשוי לחבור אל השלישייה או הרביעייה כדי לנסות להיות במעמד קרוב לאלה מבית שמש שבכנסת.

סער התייצב בבית שמש בכמה הזדמנויות לבדוק ולגשש את הדופק. באחת מהפגישות האלו שנערכו כאן ערב ההתמודדות בפריימריז מול נתניהו בא לשכנע ויצא כלעומת שבא. הוא פגש אז בשלום אדרי יו"ר הסניף וחברים ונוספים, אלה הבהירו לו שתמיכתם נתונה לחברים שפעלו ופועלים לחיזוק פעילותם הציבורית בבית שמש, השר ישראל כץ למשל. סער הקשיב וחזר מאוכזב משהו. האם ינסה שוב את מזלו? אין סיבה שלא. האם יש לו בסיס כלשהו בעיר?

מה היום? שלום אדרי מעריך שאף אחד מחברי הסניף לא יעזוב לטובת מפלגתו של סער.

לפי הארכיון שלנו מצאנו תמונות מהתמודדות של גדעון סער מס' 156 בפריימריז, יש לו תומכים כאן בעיר. כמה? לא ברור.

סער גם ביקר בבית שמש בתפקידו כשר חינוך, הוא הגיע לכאן אז בסערת הפרשה המהדהדת של היריקה על התלמידה מרגוליס בפאתי אורות בנות. לגדעון סער, זכורה ולא לטוב, חתימתו על ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לבין החרדים בכנסת, המבטיח את בית שמש לחרדים. מעשה שאולי עשוי להיות במרכז הקשר שלו עם הציבור החרדי.

נכון לעכשיו אין דמות ציבורית מהמובילים במנהיגות שמתכוונת להצטרף לגדעון סער או למפלגתו. מה עוד, שמתחיל היות צפוף בדרג העליון, בעשירייה הפותחת. נזכיר כי בסקר הראשון שנעשה מדובר על הענקת 17 מנדטים לגדעון סער.

אל תופתעו אם תמצאו אי שם בצמרת אחת, שממש אומרת שאין לה כונה להיות בכל רשימה לכנסת, אבל אם ילחצו אותה טיפ טיפה אתם עשויים לגלות אותה ברשימת סער או ימינה לכנסת. אז האם עליזה בלוך תעשה לנו טובה ותעזוב אותנו לנפשנו כבר בשלב הזה? מי יודע.

וחזרה לגדעון סער, אין ספק בומבה בתוך הליכוד, למרות שמנסים להקטין או לצמצם את גודלה של הבומבה, עזיבה של מתמודד על המנהיגות, והמיועד להיות אולי הבא בתור אחרי נתניהו, מתנתק מהליכוד זה יפגע במפלגה. כמה? ימים יגידו.

נושאים: גדעון סער, ליכוד, שלום אדרי, עליזה בלוך.
סער בסניף הליכוד
סער בסניף הליכוד
סער בסניף הליכוד
סער בסניף הליכוד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
גדעון סער- את מי יקבל מבית שמש?
תושבת בית שמשנכתבה ביום רביעי, 09 בדצמבר 2020, 11:45

"...אז האם עליזה בלוך תעשה לנו טובה ותעזוב אותנו לנפשנו כבר בשלב הזה? מי יודע..." מה יש לך נגד עליזה? ראש עיר מצויינת והלוואי שלא תעזוב את התפקיד כי היא ראש עיר מעולה!!!