עמר עונה לעסקנים החרדים: "אנחנו מחליטים על בית שמש!!

מנהל המטה החרדי, יעקב עמר, משיב לכל העסקנים הבוחשים בקדרה הפוליטית המקומית. אריה דרעי, שר הפנים לשעבר מודיע על ביטול הבחירות במהותן הדמוקרטית בבית שמש בעוד חמש שנים.

יעקב עמר נואם בכנס
יעקב עמר נואם בכנס

במוצ"ש (אתמול ) התקיים כנס פעילים אחרון של מטה הבחירות לבחירת עליזה בלוך לכהונה נוספת של חמש שנים. בנוכחות מאות אנשים, מכל העיר, חרדים, חילוניים, עולים, דתיים לאומיים. עלה על הבימה יעקב עמר מנהל המטה החרדי לבחירתה של ד"ר עליזה בלוך וריגש את הצופים הרבים באולם גם בנימת דבריו ובעיקר בתוכן. דקות קצרות של נאום גדול, המסביר למעשה את מהות הבחירות המקומיות לא רק בעיר אלא בכלל. מי מחליט על מי לנהל עיר? האם העסקונה כפי שהיא משתקפת בשורת ההמלצות האחרונות שיוצאת מבית מדרש החרדים בעיר, או אולי בכל זאת אלו שחווים יום יום את הקשר רשות- תושב.

בקול בוטח, מאמין בצדקת הדרך עמד עמר על הדוכן וסיפר כיצד "לפני חמש שנים ישבנו במטה החרדי, כל חברי המטה, כל אחד הודיע שהוא מתכוון לעזוב את בית שמש. אחד לראשון, אחד לדרום, אחד לצפון. אנחנו לא עזבנו את בית שמש. אנחנו רוצים עיר הטרוגנית שכולם נמצאים בה, עיר שיש בה חילוניים, דתיים לאומיים, חרדים, עולים חדשים. אנחנו לא נעזוב את בית שמש. נלחם כמו פייטרים. נעיף ונוציא את כולם מהבית. כן, הוא (גרינברג ס.צ) סגר עם כולם, הוא סגר עם כולם חוץ מהשכנה שלי. הדילים האלה לא יעבדו. למה? כי הוא לא סגר עם התושבים. הוא סגר עם העסקנים למעלה. מחר נצא בקול גדול ונאמר לו: אנחנו מחליטים על בית שמש!! אנחנו מחליטים על בית שמש. ".

קשור ואולי לא קשור, באותה שעה התפרסם סרטון ובו שר הפנים לשעבר משכנע את הציבור בעיר לבחור כדעת גדולי ישראל. כשברקע תמונת הרב עובדיה יוסף ניצב לו עדיין בחליפת השבת, ח"כ אריה מכלוף דרעי לאחל לתושבי בית שמש האהובים והיקרים, חודש טוב. מעניין שנזכר בקיומנו בערב בחירות . ברכה לתושבי בית שמש בערב ראש חודש אדר היא משהו באמת נס חד פעמי מצד מכלוף דרעי. וחשוב יותר, לתת המלצה כאילו לא היה שר הפנים של מדינת ישראל, אדם המופקד על טוהר הבחירות וחשיבותן לניהול רשויות באופן עצמאי בלתי תלוי. "מועצת גדולי ישראל, וכל חכמי התורה הורו לנו לבחור בשמוליק גרינברג לראשות העיר. חובה עלינו לשמוע בקול חכמים, יש לנו הסכם יוצא מהכלל, זהו אינטרס של תנועת ש"ס. בעוד חמש שנים יצביעו כולם עבור יצחק אלמליח לראשות העיר". מי שמכיר את אריה דרעי טוב, הבחין כי אריה הפעם היה מהוסס, הרגיש כפוי לומר את המילים האלה להצביע עבור מועמד דגל התורה. נזכיר דגל התורה לא קיימה את ההסכם עם ש"ס עליו חתמו אותם נציגים שחתמו גם השבוע על ההסכם בבית שמש. מי מבטיח שבעוד חמש שנים תקיים דגל התורה את הבטחתה?. זו הדמוקרטיה לשיטת שר הפנים שלנו לשעבר? קובעים בהסכמים פנימיים מי ינהל את העיר?

מי שעונה למכלוף דרעי הוא תושב העיר יעקב עמר, מנהל המטה החרדי בעיר שפועל רבות למען בחירתה של עליזה בלוך.

נושאים: בחירות 2024, בחירות 2029 אריה דרעי, שר הפנים, יעקב עמר, עליזה בלוך.
יעקב עמר נואם בכנס
יעקב עמר נואם בכנס
יעקב עמר נואם בכנס
יעקב עמר נואם בכנס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: