קרובים לסיום המשבר הקואליציוני? מוקדם להצהיר הצהרות

בלוך 'המשיכה' למעשה את כינוס המליאה לעוד חמש דקות שהיוו מעין פגישה ראשונית לפתיחת דף מחדש.

מליאה בעירייה
מליאה בעירייה

עליזה בלוך הפתיעה ושלחה הודעה לחברי מועצת העיר, על רצונה להיפגש עם כלל חברי מועצת העיר. עובדת לשכתה הפיצה בין חברי מועצת העיר הודעה ובה זמן, כולל הקצבת זמן של חצי שעה לפגישה הצפויה. כבר לא רק ראשי סיעות, כבר לא רק נציג מפלגה זו או אחרת, אלא כולם, (עיר של כולם?!) כל חברי מועצת העיר. מה קרה? יש מי שאומר "התגעגעה אלינו, או שאולי ראתה שאנחנו לא זימנו ישיבה שלא מן המנין, אז ביקשה להקדים ולבדוק מה קורה איתנו".

האם אנחנו קרובים לסיום המשבר הקואליציוני בעיריית בית שמש? מי יודע, אולי. אתמול די בהפתעה הוזמנו כל חברי המועצה ל'פגישת ראש העיר עם חברי המועצה', כך נכתב בהודעת הזימון. בשביל מה היה צריך? הרי הפגישה הזו התקיימה בסיום ישיבת המליאה. לא מזיק, ואולי אפילו יתרום משהו להרגעת הרוחות בין הניצים.

הפגישה הוזמנה לשעה 19:00 וכבר בשעה 19:09 הוציא דובר העירייה עקיבא שפיגלמן הודעה לתקשורת. תשע דקות חלפו מאז מועד התחלת הכינוס וכבר היה סיכום? כן, מוכשרים שם בדוברות. ובכל זאת, תמוה הדבר אז שאלנו. מתברר שההודעה לתקשורת ארוכה יותר מהפגישה עצמה שארכה פחות מחמש דקות.

אז מה אמרה הודעת התקשורת? הנה: ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך זמנה הערב לישיבה את חברי מועצת העיר מכל הסיעות.

במסגרת הפגישה עסקו ראש העיר ד"ר בלוך וחברי המועצה בשיח לקידום דפוסי עבודה משותפים וחיזוק האחדות במסגרת פעילות הסיעות השונות בעיר וכל זאת מתוך הבנה כי תכלית כל הפעילות היא לחיזוק וקידום העיר בית שמש." איך אפשר בפרק זמן של חמש דקות? שאלה שאין לצפות שתגיע עליה תשובה. "התחלנו" אומר לי חבר מועצה. טוב אז הבנו. אז שיח לא היה, רק פגישה ולא יותר, אפשר היה לצלם תמונה ולשלוח לעיתונות. די היה בכך. לא צריך את כל שאר המלל.

ואז הגיעה בדוברות המסר העיקרי לשם מה ושידעו החברים לקראת מה צפוי להם בימים הקרובים: ראש העיר ד"ר בלוך רואה חשיבות רבה לפעולות הממונים לטובת העיר בית שמש ומעוניינת שכלל חברי המועצה יישאו בשותפות, אחריות ובסמכות לטובת עתידה של העיר." כלומר היא מתכוונת להחזיר ימים כקדם, לחלק אחריות ושותפות. יפה!!

חברי מועצת העיר הדגישו את החשיבות בקואליציה מאוחדת שבה כולם יהיו שותפים מתוך ראיה של אחריות משותפת לקידום העיר בית שמש.

בפגישה סוכם כי בימים הקרובים תכנס ראש העיר ד"ר בלוך פגישות תאום ציפיות עם הסיעות השונות על צרכי הסיעות ודפוסי העבודה השונים מתוך הסכמה והבנה משותפת לקראת המשך הפעילות ויישום האתגרים העומדים לפתחה של העיר.

ואחרי הדברים הבהירים כל כך אין לנו אלא לברך, חבל שזה נעשה קצת מאוחר. למה מאוחר? כי חברי מועצת העיר גילו דעתם הכתובה והברורה.

נושאים: עיריית בית שמש, קואליציה, עליזה בלוך.
מליאה בעירייה
מליאה בעירייה
מליאה בעירייה
מליאה בעירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: