ברוך דיין האמת, מירי מזרחי נפטרה הבוקר לבית עולמה

מירי (מרים) מזרחי, אשת חסד ואמת, ישרת דרך ובעלת לב זהב, ובעיקר אישה שידעה לתת כבוד לזולת גם אם חלקה על דעתו. אשרינו שזכינו להכיר אישה שכל עולמה היה חסת ואמת.

מירי מזרחי ז"ל
מירי מזרחי ז"ל

אשת חיל מי ימצא ורחוק מפנינים מכרה, ברוך דיין האמת, בשורה רעה אחת אחר אחרת, היום אנו מתבשרים על פטירתה של אשת החסד והאמונה מירי בת גרציה מזרחי ז"ל.

כמה סמלי שמירי, נפטרה לבית עולמה בימים של ריבוי חסד בקהילה, כמה כואב שמירי שעשתה רבות להגביר חסד בימי ערבי חגים, שבתות, אינה יכולה להיות במעמד בו העולם מגלה אמות מוסר וחסד. חסד של אמת.

חבריה ומכריה אבלים היום על פטירתה של מירי, חברה אמתית, כותב אחד, והאחר מרבה בשבחה על עשיית חסד. ואני מוסיף עליהם, ישרת דרך ובעלת אמונה גדולה בכבוד האדם וזולתו.

מירי מזרחי, רעייתו של עוזי מזרחי , הם בני זוג מוכרים בעיר בית שמש בזכות עסקיהם עוד לפני שמירי השתלבה בעבודה הציבורית במשרדו של סגן ראש העיר. שם התגלתה ככוכב צדק, בתפקידה זה הבינה עד כמה המצוקות של האחר הם לחם הקיום של כל אדם להיות לעזר.

והיא עזרה, היא הקפידה לגייס הון משום מקום, כדי למלא ולדחוס משאיות להביא הספקה לבתיהם של נזקקים. ומעולם, מעולם לא שמעת אותה מתפארת או מספרת או מבכלל משוחחת על העשייה הנפלאה הזו. המילים היחידות ששמעת ממנה באותם ימים, היו אני נופלת מהרגלים... זהו. לא על ההשתדלות שלה, לא על המאמץ הכבד בארגון והחלוקה בעיקר.

ישרת דרך, אמרתי ואני חייב לספר לכם כאן עד כמה האישה הזו הייתה אישה ישרה. מירי מזרחי מילאה תפקידה ביושר ובנאמנות בעיקר לטובת הציבור, לא הפלתה ולא קיפחה ממקום עבודתה אף אדם.

הבוקר מתעוררת בית שמש לעולם שונה, רבים מחבריה יתקשו לעבור את השבת. לפני יומיים הוכנו בתדהמה כאשר התבשרנו שמירי נפטרה לבית עולמה. מישהו הקדים, זה היה ביום העצמאות. לא! כותב מישהו הבוקר, היא חיכתה שהשמחה תיגמר, שהאירועים יחלפו, ולמה? מירי מזרחי הייתה חלק ממערך האירועים העירוני בעשור האחרון. שמותה יפגע באירועים? אפילו במצבה שלה, ביקשה כאילו מהקב"ה, אנא אלי, עוד קצת עוד מעט קח נא נפשי רק אל תפגע בשמחתם של האחרים, של הציבור. כזו הייתה מירי, מוכנה להקריב עצמה ובלבד שהזולת, שהציבור לא יפגע.

חודשים ארוכים מאז חלתה במחלה הנוראה הושבתה מלהיות במרכז העשייה החברתית התרבותית בעיר. מירי יוזמת, משווקת, מפרסמת, מוכרת, רושמת, מקדמת, עושה מה שצריכות לעשות עשר פקידות כדי להביא תרבות לציבור מחוסר. בתים רבים ידליקו היום נר זיכרון לכבודה, על חסרונה של אישה מופלאה. מירי מזרחי כבר לא תהיה אתם- מי ידאג להם.

אשרינו שזכינו להכיר אשת חיל מופלאה, אישה רבת מעשים, אישה צדקת בדרכה ובאמונתה.

תהיה נשמתה צרורה בצרור החיים.

בשל הקורונה, רבים, רבים שהיו מבקשים להיות אתה בדרכה האחרונה לא יוכלו להיות שם. בשמם, בשם תושבי בית שמש ובשמנו אנו מוסרים תנחומינו הכנים למשפחת מזרחי היקרה. לא תוסיפו לדאבה עוד.

נושאים: מירי מזרחי, בית שמש, קורונה
מירי מזרחי ז"ל
מירי מזרחי ז"ל
מירי מזרחי ז"ל
מירי מזרחי ז"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: