בנט ראש ממשלה- בית שמש הציונית תרוויח מכך

ח"כ מתן כהנא מועמד לתפקיד שר הדתות אשר יקדם אג'נדה ציונית בעיר וייתן דחיפה להקמת מועצה דתית בהשראת תומכי מפלגתו בעיר.

בנט בראש ימינה
בנט בראש ימינה

איזו ממשלה תקום? ואם תקום מה תהיה השפעתה על בית שמש? ממשלת בנט לפיד קרובה מתמיד, המשחק והפלרטוט שיש לימינה עם הליכוד נדמה שהוא למראית עין בלבד. כאשר מתפרסמים שמות מועמדים לתפקידי שרים, כפי שמתפרסם בשעות האחרונות, נראה כי המעגל כבר נסגר ועתה מתחילים לחלק את העוגה.

הנה השמות שמוצעים מצד השותפים ימינה ותקוה חדשה.- בנט סער עם לפיד. בנט, שקד, כהנא וקארה, (איך אלון דוידי פספס) סער, שאשא ביטון, אלקין והנדל. שמונה שרים, חלוקת הנושאים בהמשך. אם כי ייתכן שבסופו של דבר אם והיה ואלקין יתמנה ליו"ר הכנסת אזי סער יאבד מנדט לשר. לפיד מתעקש שתפקיד יו"ר הכנסת יימסר למאיר כהן מס' 2 אצלו.

ואיך זה ישפיע?

ח"כ מתן כהנא מועמד לתפקיד שר הדתות. אמרנו דר הדתות ומיד עולה במחשבה המועצה הדתית בבית שמש ומשרת הרב. אם ימינה אכן בסופו של ספר תשב בממשלת לפיד אזי עשוי השר מטעמה לקדם את הקמת המועצה הדתית בבית שמש, כולל מינוי רב קבוע בעיר. כיום אין מועצה דתית נבחרת ואין רב , שירותי הדת בעיר מנוהלים בידי חשב מלווה ובידי ממונה מטעם. יותר מסביר שכהנא יקדם את אג'נדת תומכיו בעיר גם כדי להוכיח נאמנות לדרך וגם להוכיח שהשותפות עם השמאל אינה נוראה כל כך. ימים יגידו.

נושאים: ימינה, בית שמש, מועצה דתית, מרא דאתרא
בנט בראש ימינה
בנט בראש ימינה
בנט בראש ימינה
בנט בראש ימינה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: