המילואימניקים והתלמידים למען משפחות נצרכות

השת"פ בין תלמידים למילואמניקים נמשך, לכבוד חגי תשרי ארזו יחדיו חבילות ששימחו 70 משפחות בבית שמש. ולחלק היתה הפתעה- קיבלו כפול ואף משולש... מצווה מהודרת.

בפעולה
בפעולה

פעם היה העורף הגב לחזית, היום החזית והעורף משתפים פעולה כאשר מדובר במבצע ממושך וארוך לטובת טיפוח משפחות חלשות. ראו מה עושה ישיבת נחשון. במהלך ימות השנה, מקיימת ישיבת אמית נחשון קשר קבוע עם עמותה של מילואימניקים ואנשי צבא בכירים שפועלים ומקדמים עשייה חברתית. המילואמניקים מגייסים תרומות, יוצרים קשר עם ספקים של מזון ובאים לכל פעילות חסד ביחד עם תלמידי הישיבה.
לכבוד חגי תשרי, התגייסו המילואימניקים והתלמידים וארזו חבילות מזון ל70 משפחות בבית שמש. יש משפחות שקיבלו ארגז אחד ויש שקיבלו 5 ארגזים. כל אחד לפי מה שהוא זקוק לו בבית. בכל מארז היה עוף, ביצים, ירקות ופירות מגוונים, ומוצרים רבים יבשים.
לאחר כשעה של אריזה הגיעו הורי התלמידים, וביחד העמיסו רכבים ויצאו לחלק את חבילות המזון למשפחות. "ראינו הורים שעוזבים את כל העיסוקים שלהם ובאים להרים ביחד עם הבנים שלהם ארגזים כבדים לחלוקה. האווירה היתה מיוחדת, מרוממת, מדבקת ופשוטה. עשיית חסד משפחתית", מציין הרב רפאל איש שלום, מחנך כיתה י'. "כל ההורים כבר ביקשו להיות מוזמנים גם לפעילות החסד הבאה של השכבה".
אלון שטרק תלמיד שכבה י: "המפגש העניק לנו הזדמנות לעשות טוב. היה משמעותי לראות איך המילואימניקים שארגנו את חבילות המזון עסוקים בחסד ובעשייה חברתית לאורך כל החיים שלהם, הרבה אחרי שהשתחררו".
הרב נעם קריגמן, ראש הישיבה: "אנחנו גאים מאד בחיבור משמעותי בין בוגרים, הורים צוות ותלמידים המבוסס על עשיית חסד ונתינה לזולת".

נושאים: נחשון, בית שמש, אמית. צהל
בפעולה
בפעולה
בפעולה
בפעולה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: