קמפיין הסברה במגזר החרדי על החובה להישמע להוראות משרד הבריאות

איחוד הצלה מצטרפים למאמץ הלאומי להסביר לחרדים עד כמה המצב נזיל וכי הנגיף לא מבחין בין אדם לאדם ובעיקר מסוכן לכל אחד

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
קמפיין הצלה
קמפיין הצלה

עשרות אלפי מודעות קיר הודבקו בשעות האחרונות בערים ובריכוזים חרדיים, 500 אלף משתמשים בעלי טלפון כשר קיבלו הודעות הסברה קוליות ורכבי כריזה פועלים ברחובות וקוראים לציבור להישאר בבית. ראשי איחוד הצלה: מאמינים שהסברה מדויקת תוך שימוש בכלי הסברה נכונים יביאו לשמירה על ההנחיות מצד החברה החרדית

איחוד הצלה יצאו בקמפיין הסברה במגזר החרדי על החובה להישמע להוראות משרד הבריאות, הסכנה בהתקהלות והחובה להישאר בבית בימים אלו של מגפת הקורונה. עשרות אלפי מודעות קיר הודבקו בשעות האחרונות בבני ברק, ירושלים, בית שמש, מודיעין עילית, ביתר עילית, אלעד, אשדוד ובערים ובריכוזים חרדיים נוספים תחת הכותרת: "לא יוצאים לרחוב. נקודה". המודעות מזכירות לציבור כי "גדולי הדור פסקו באופן נחרץ: אין מנייני תפילה בחוץ ובעשרה. זו סכנת נפשות!" וכי "התחכמויות ופלפולים עלולים חלילה לעלות בחיים של היקרים לך!". במקביל, נשלחו מסרים טלפוניים דומים ל-500 אלף משתמשים בעלי טלפון כשר המסבירים כי "נתוני ההדבקה בציבור החרדי גבוהים ומחרידים. כל יציאה מהבית, כל קרבה לאנשים, ממשיכה את מעגל האימים הזה. אתם חייבים לעצור את זה. פשוט אל תצאו מהבית. כך אתם נשמרים מהידבקות ומצילים את החיים. שמרו על ההוראות ופשוט שמרו על החיים".

יו"ר איחוד הצלה משה טייטלבוים ומנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק, שמובילים את המיזם, מסבירים כי הקמפיין הוא הכרח לאור המחסור בהסברה נכונה ומתאימה בציבור החרדי. "ראינו את המספרים הגואים של הנדבקים ואת התגובות השליליות כלפי כלל החברה החרדית שהדבר יצר והבנו שאנו חייבים לעשות מעשה", מסביר טייטלבוים. "בחרנו להביא את המסר לציבור שחלקו אינו חשוף לכלי התקשורת של הציבור הכללי באופן שמנגיש עבורו את המסר ובמדיום שהוא מכיר". פולק מוסיף כי בקמפיין נעשה שימוש ב"מודעות קיר, רכבים עם מערכות כריזה ברחובות והקלטות טלפוניות באמצעות מערכות המזהות משתמשים של טלפונים כשרים. כמו כולם, האנשים בציבור החרדי רוצים לשמור על בריאות ילדיהם ומשפחותיהם. אני מאמין שהסברה מדויקת תוך שימוש בכלי הסברה נכונים יביאו לשמירה על ההנחיות מצד החברה החרדית".

נושאים: הצלה, בית שמש, חרדים
קמפיין הצלה
קמפיין הצלה
קמפיין הצלה
קמפיין הצלה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
קמפיין הסברה במגזר החרדי על החובה להישמע להוראות משרד הבריאות
חייבים
(5 / 5)

נכתבה ביום רביעי, 01 באפריל 2020, 13:28

להיזהר