בלוך: "מגנה את מפירי החוק ומחזקת את ידי כוחות הביטחון ומשטרת ישראל"

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך בשיחה עם מפקד משטרת בית שמש סנ"צ רונן גורש

בלוך עם גורש צילום דוברות העירייה
בלוך עם גורש צילום דוברות העירייה

כוחות המשטרה שפעלו באחרונה בשכונות החרדיות לאכוף את הנחיות משרד הבריאות נתקלו לא פעם באלימות מילוילת ופיסית גם יחד. קריאות גזעניות נגד השוטרים שבסה"כ הגיעו להסביר ולשכנע שהחיים הם לא משחק כדאי בימים כאלה כדאי להישמר כמצוות תורה מלומדה מצאו עצמם מתמודדים מול חוליגנים בשכונות החרדים. חלקם השליכו אבנים, חלקם קראו קריאות נאצים ממרפסות הבתים, וכל אלה השתפנו וברחו כאשר הגיע שוטר לעצור אותם.

ראש העיר בית שמש, נציגת הקול השפוי בעיר החליטה לעשות מעשה ולחזק את ידיהם של השוטרים. הנה הודעה שהגיעה משולחן הדובר בעירייה: "אחרי מבצע האכיפה רחב ההיקף שביצעה משטרת ישראל, ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך קיימה לפני זמן קצר שיחה עם מפקד משטרת בית שמש סגן ניצב רונן גורש וחיזקה ידי שוטרי משטרת ישראל על עבודתם בעיר בימים אלו.

בשיחתם, ראש העיר גינתה בחריפות את הקומץ הקיצוני שהפר את הסדר הציבורי וניסה לשבש את עבודת כוחות הביטחון. "תושבי בית שמש, בתוכם גם הציבור החרדי, מקפידים על ההנחיות ונשארים בימים אלו בבתים. הציבור החרדי ברובו המוחלט ממושמע להנחיות", אמרה ד"ר בלוך.

רה"ע הוסיפה, "אני מגנה בכל תוקף את אותו קומץ אלים ופורע חוק ושולחת בשם תושבי בית שמש תודה גדולה לכוחות המשטרה שעושים את מלאכתם נאמנה בכל ימות השנה ובפרט במאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות נגיף הקורונה והתפשטותו בישראל. בפרט בימים אלו בהם מרחפת סכנה מעל כולנו, תושבי בית שמש כולה מאוחדים מאחורי הביטחון ומחזקים את ידיהם".

"אני קוראת שוב, בהזדמנות זו, לכל תושבי בית שמש ללא יוצא מן הכלל, שמרו על הנחיות משרד הבריאות ועל הוראות הרבנים, הישארו בבתים. יש לנו פתרון לכל חולה מאומת כדי שייצא מעיר לצד שמירה על אורחות חייו. יחד, כולנו, נעבור את התקופה המורכבת הזו ונצא ממנה מחוזקים ומאוחדים מתמיד".

נושאים: בית שמש, כוחות הביטחון, עליזה בלוך, קורונה בבית שמש
בלוך עם גורש צילום דוברות העירייה
בלוך עם גורש צילום דוברות העירייה
בלוך עם גורש צילום דוברות העירייה
בלוך עם גורש צילום דוברות העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: