העירייה יזמה פוד-טראק על שטח ירוק?

והחלה עבודות רק עם היתר בניה... אם עושים, ועושים, אז למה כבר שלא יהיה לפי הנוהל, נוהל תקין.

מתחם הפוד טראק
מתחם הפוד טראק

בית שמש רוצה להתקדם להיות כמו ערים נאורות בעולם ולהקים לטובת מחפשי המזון המהיר, כזה שבאים, חופים, אוכלים והולכים או חוטפים הולכים ואוכלים- פוד פארק. דוכני מזון ניידים שניתן להחליפו בכל שעה נתונה ובכל יום זמין. פעם נקניקיות ופעם המבורגר ופעם סתם רק צ'יפס. למה לא?

המקום, באופן זי מוזר נבחר בסמוך לכניסה לקניון נעימי. למה מוזר? לא בגלל הסמכות לקניון, שם יש שפע חנויות בהם ניתן לספק שירות כזה, אלא שהעובדה שמדובר בשטח מצומצם מאוד, שטח ממש שלא יספיק להכיל בו יותר מאשר חמישה עד שמונה דוכנים, אם יש החושבים על כאלה שרוצים בכל זאת לשבת באוויר הפתוח.

מה עוד בעיה?

אז חבר מועצה אחד (ברילנט ממונה על שפע, פעם מתלהב מכל החלטה של בלוך היום רוצה להחליף אותה, טוען שיש היתר חפירה להתחלת עבודות. ועובדים וכבר בונים. למה לא להוציא היתר עבודה רגיל? צודק!! מר ברילנט היקר, מי שבונה הוא חברך לדרך היום, הממונה על החכ"ל, הרב נחמן פרנקל. אולי תדרוש ממנו?

וחבר מועצה אחר בכלל טוען שמדובר בשטח ירוק, כפי שאכן היה, מצופה דשא, מעט צמחים ולא יותר. בכל מקרה העבודות מתקדמות אבל בעצלתיים. הפוד פארק הזה אם ייחנך הוא ייחנך רק אחרי הבחירות.

ובכל זאת האם מישהו יעשה לנו סדר בעניין, יש היתר עבודות? שטח ירוק? למה דווקא כאן- חסרים שטחים בבית שמש. ולמה להתחיל עבודות בערב חגים? יש לו תשובה, אפילו תשובה מפתיעה, לתת טעם של חול במרק של ראש השנה...

נושאים: פוד טראק, מנהל תקין, עליזה בלוך, בית שמש
מתחם הפוד טראק
מתחם הפוד טראק
מתחם הפוד טראק
מתחם הפוד טראק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: