בית שמש מתאחדת ליום תפילה וזעקה

לנוכח ריבוי המקרים של תחלואת ילדים, נערים ונשים, במחלת הסרטן הנוראה רח"ל. הרב קאפ יו"ר ארגון החסד עזרת אחים: "בית שמש במצב חירום! מצב חירום בבית שמש! חייבים לזעוק בתפילה ולבקש מהקדוש ברוך הוא על החולים שיתרפאו ועל הבריאים שלא יחלו"

אברהם קאפ
אברהם קאפ

בהיעדר מוסד ממוסד כרבנות בעיר, נוטל הרב קאפ יוזמה ומציע יום תפילה וצדקה לא רק בשל חודש אלול המתקרב אלא בשל רוח המצב. קראו. יו"ר ארגון 'עזרת אחים' הרב אברהם קאפ מספר שהוא עצמו התוודע לכמה וכמה חולים חדשים רק בימים האחרונים, דבר שזעזע אותו קשות וגרם לו לצאת בזעקה גדולה ומרה, בקמפיין נרחב המבקש מכלל תושבי העיר להרבות בתפילה בערב ראש חודש אלול, ובימי הרחמים והסליחות הבאים עלינו לטובה.

"רק השבוע החלה נערה צעירה נוספת סדרת טיפולים כימותרפיים ראשונה", הוא מספר בכאב, "בשבוע שעבר היתה זו אם צעירה מאחת השכונות בעיר, וגם ילד קטן שאובחן עם המחלה ובימים אלו מתקבלות החלטות איזה תמהיל של חומרים יש להכניס לטיפול הכימותרפי שלו".

"אתמול לקחתי חבר טוב שמתמודד עם המחלה כבר פעם שניה, לקבל טיפול, ובעודי בדרך אתו, קיבלתי שני טלפונים על מקרים אחרים של תחלואה שאנשים מבקשים עזרה וייעוץ. מ'עזרת אחים'", הוא מוסיף.

"גם בקופת החולים, האחות אמרה לי שהרושם שהיא מקבלת שיש ריבוי מקרים בתקופה האחרונה".

לדבריו: "העניין הוא שאנשים לא ממהרים לפרסם את זה, כל אחד שומר בשקט, ולכל היותר מספרים רק במסגרת המצומצמת של המשפחה, לכן הציבור לא מודע לכך, אבל אנחנו מקבלים לפתחנו את כל המקרים, ולכן אנחנו יודעים מה ההיקף האמיתי. לנוכח המספרים המבהילים התייעצתי עם כמה מרבני העיר, והם אמרו לי שאכן הגיע הזמן להשמיע קול זעקה.

"אחים יקרים", הוא מסכם, "בית שמש במצב חירום! מצב חירום בבית שמש! חייבים לזעוק בתפילה ולבקש מהקדוש ברוך הוא על החולים שיתרפאו ועל הבריאים שלא יחלו. זה לא צחוק, כל תפילה משפיעה, ולכל אחד יש ביד שלו את הכח למנוע את האסון הבא רחמנא ליצלן".

נושאים: עזרת אחים, מחלות, בית שמש, אברהם קאפ
אברהם קאפ
אברהם קאפ
אברהם קאפ
אברהם קאפ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: