בית שמש מאבדת עוד פיסת קרקע ירוקה לטובת בניה למגורים

הפעם שמו עיניהם מנהיגי העיר על פיסת קרקע בשולי חורשת האיקליפטוס, ריאה ירוקה ופיסת קרקע מתוכננת לבילוי – 'רק' 176 יח"ד נוספות לעיר

נופי השמש הדמיה מאתר נופי השמש
נופי השמש הדמיה מאתר נופי השמש

עוד פיסת קרקע ירוקה תלך לכם תושבי העיר. בכל העולם נלחמים על ריאות ירוקות, בבית שמש מחפשים כדי לכלול, להשמידכל מה שנראה ירוק. אחרי שהחליטו להקים שכונה בפאתי האצטדיון העירוני, בכניסה לעיר, מתחם הקרוי דירה להשכיר נאות אילנה, הנה עוד חדשה פוגעת באיכות החיים של כולנו. חורשת האיקליפטוס תאבד חלק משטחה לטובת בניית פרוייקט בוטיק המשלב כ-176 בתים צמודי קרקע לצד 90 יח"ד נוספות בבנייה רוויה. זה לא יקרה מחר, אבל זו התכנית לעתיד לבוא.

בשלב הזה הוגשו בקשות להקמת 10 מבני מגורים - 4 יח"ד למבנה 8+ מבני מגורים - 2 יח"ד למבנה בסה"כ 56 יח"ד.

המשך הבניה תלוי ביו"ר הועעדה שהיא ראש העיר עליזה בלוך. " אישור שלביות אכלוס ופיתוח השכונה ע"י יו"ר הועדה" מתוך פרוטוקול וועדת תכנון.

ויש מי שמתנגד, עו"ד אליעזר רוזנבלט בשם התושבים הופיע בפני הוועדה המקומית לתכנון ובניה בטרם הענקת אישור, הוא טען: "אנחנו טוענים כי התכנון פוגע באיכות החיים של הדיירים במקרקעין הסמוכים, פוגע בבטיחות ובשגרת חיים תקינה". עו"ד רוזנבלט טען עוד לגבי גובה המבנים, מתן אישור לגג רעפים שיהפוך לקומה נוספת, מרפסות בולטות ובעיקר הסתרת הנוף לשכנים, עומס על החניות המצויות, והיעדר תשתיות תנועה. טענות מוכרות מכל מתחם בניה חדש בעיר.

סיכום היה להעביר לוועדת המשנה להמשך דיון. ושם התקבלה החלטה ע"י הנוכחים. "הועדה שוכנעה וסבורה כי התכנון המוצע הוא ראוי, ואין בה משום פגיעה למתנגדים, כל החברים שנוכחו בעד אישור ההקלות המבוקשות ". מי נכח בישיבה? ניחשתם נכון, יו"ר הוועדה גולדברג ו... המהנדסת. הנה כך מתקבלות החלטות במסגרת הדיונים בוועדות התכנון.

מיד בסיום אותה ישיבה התקיימה ישיבה נוספת לאישור עוד 16 יח"ד בהמשך הרחוב, רח' הסתוונית. 72 יח"ד מתוך המכלול של 176 יח"ד.

כך אבדה לה עוד ריאה ירוקה, שהרי בסופו של יום לא ייבנו רק 56 יח, ד שם, אלא ישלימו את כל בניית ה-176 המובטחות.

נושאים: בית שמש, בניה למגורים, נופי השמש, חורשת האקליפטוס
נופי השמש הדמיה מאתר נופי השמש
נופי השמש הדמיה מאתר נופי השמש
נופי השמש הדמיה מאתר נופי השמש
נופי השמש הדמיה מאתר נופי השמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: