החלטת ממשלה ביום ראשון הקרוב על סדר היום

בית שמש מקבלת את זריקת העידוד הגדולה ביותר שיכולה הייתה לחלום עליה, החלטת ממשלה בסכום מעל לחצי מיליארד ₪.

עליזה בלוך
עליזה בלוך

ביום ראשון הקרוב זה קורה, על שולחן הממשלה תונח הצעה מחליטים, תכנית לחיזוק העיר בית שמש. עוד נדון בפרטי התכנית הארוכה המתפרשת על כמה וכמה עמודים ועשרות מספרים.

ממשלת ישראל מחליטה , נוכח הגידול הדמוגרפי החריג בעיר בית שמש ועל מנת לסייע לרשות המקומית בהתמודדות עם האתגרים הייחודיים הנלווים לכך, להפעיל תכנית רב שנתית לפיתוח העיר בית שמש על יסוד ההנמקות שבפרק העדיפות הלאומית של החלטה זו לצורך השגת שיפור משמעותי האיכות החיים של תושבי העיר וחיזוק מוניציפאלי של הרשות המקומית". כך פותחת תכנית לחיזוק העיר.

מאמציה של עליזה בלוך בחודשים האחרונים, ההתרוצצות להיפגש ולהסביר לכל שר ושר, לכל פקיד ופקיד את הצרכים ואת הדחיפות למען העיר ותושביה, הנה הם מגיעים לקצה הראשון של קבלת ההכרעה.

ממשלת ישראל תעלה בישיבתה ביום ראשון הקרוב את הצעת המחליטים החשובה הזו למען בית שמש ועתידה.

מעל חצי מיליארד שקל (כ-580 מיליון ₪) יושקעו כאן בעיר בחמש השנים הקרובות, במסגרת תכנית חומש, רובם כבר בתקציב 2022 בתחומים שונים, תחבורה, תשתיות, חינוך, רווחה, פיתוח , תיירו, בריאות ועוד הרבה נושאים חשובים לקיומה של הרשות.

ראש העיר בית שמש עליזה בלוך מתרגשת מעצם ההחלטה עליה כאמור היא דוגרת כבר חודשים ארוכים: "אני מבקשת להודות לראש הממשלה, נפתלי בנט, שמביא החלטה חסרת תקדים לטובת העיר בית שמש ותושביה. שנים דיברו, ממשלת בנט פועלת במעשים ומשנה. העיר עוברת בימים אלו תהליך מואץ של פיתוח כלכלי שמטרתו הוא חיזוק איתנות העיר. אני רואה את עבודת העירייה ואת משרדי הממשלה השונים כתמונה משלימה הבונה עוצמתה של עיר".

החלטת הממשלה כוללת ומפורטת בפרטים המנתחים כל פעולה שצריך לעשות למען בית שמש. על המספרים והתכניות הרבות המוצעות בהחלטה עוד נדווח בהמשך.

נושאים: החלטת ממשלה, נפתלי בנט, עליזה בלוך, בית שמש
עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: