בזכות המקווה אחרי כמעט 22 שנה ללא צאצאים, משפחת חורי חבקה בת

השבת זה קרה, הכל בזכות ברכה של הרב קנייבסקי אשר אמר להם אם יבנו מקווה הם יזכו לישועות. אחרי 21 וחצי שנים ותשעה ירחי לידה ילדה האם המאושרת את בתה בכורתה. במזל טוב.

בני הזוג חורי
בני הזוג חורי

משפחה מבית שמש, בני זוג שציפו לילדים 22 שנים, חבקו השבת בת בכורה. הסיפור מרגש עד למאוד בשל העובדה שבני הזוג ניסו כל מה שעושה בני זוג חשוך ילדים לעשות. הם נועצו במיטב הרופאים, אלו אפילו ייאשו אותם כמעט, היה אחד מהם שאמר לו, כך בעדות חבר קרוב: "תשכחו מילדים". בני הזוג לא נואשו והם החליטו לעשות מה שעושים בני תורה, לפנות לעצת רבנים וגדולי תורה. השניים קושרו לרב חיים קנייבסקי בבני ברק.

לפני שנה וחצי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי אמר להם שאם יבנו מקווה במקום שלא היה בו מקווה עד היום יראו ישועה. כששמעו על העלות הגבוהה של בניית המקווה לא התייאשו ומיד גייסו מכרים וקרובים אשר נרתמו יחדיו בחפץ לב למען טהרת אחד היישובים בדרום הארץ [מושב זוהר] . עד לאחרונה פעל במושב מקווה ישן והדבר גרם לירידה משמעותית במספר הטבילות. בשיתוף פעולה עם המועצה הדתית לכיש, הוחלט על שיפוץ המקווה כדי להפוך אותו למקווה יפה ומזמין.

הם גייסו את כל מאודם, ויותר מזה, בהנחייתו של הרב טרחו ועשו הכול כדי להשלים את המצווה להכשיר את המקווה ולהעמידו לשירות תושבי המושב וכל מי שחפץ לטבול בו.

וראו זה פלא. אחרי 22 שנה ללא זש"ק, משפחת חורי שבנתה מקווה בהוראת מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א נפקדה בתום 9 חודשים בלידת בתם הבכורה בשעטו"צ. לפני 9 חודשים בדיוק נחנך המקווה המהודר והשבת קרה הנס. רק מקרה? ובכן הסיפור כאן אינו מסתיים. ועל הסיפור השני אנחנו נתבקשנו לא לכתוב כדי חלילה לא להקדים שמחה למועדה.

השבת פר' ויקרא, שמחה גדולה הייתה בעיר בית שמש, בני הזוג חורי המוכרים בעיר ואשר לא ראו צאצאים במשך למעלה מ 22 שנה, נפקדו השבת בבת בריאה ושלמה זאת לאחר שקיימו את עצתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ובנו מקווה טהרה שחנוכתו לפני בדיוק 9 חודשים.

לאחר שנים של סבל ומכאוב, וסגולות שונות פנו בני הזוג לפני כשנה וחצי למרן שיורה להם עצה לזרע בר קיימא, מרן שר התורה הורה להם על אתר, "העצה, תבנו מקווה"! משפחת חורי, פנתה ל"טהרת המשפחה"

בחודש תמוז (לפני תשעה חודשים בדיוק י' תמוז ט' ניסן) נחנך ברוב פאר המקווה המדובר והערב – מוצאי שבת קודש ויקרא, נגד כל הסיכויים, נולדה להם בת חמודה בריאה ושלמה.

במזל טוב. סימן לבנים בע"ה.

נושאים: מקווה טהרה, טהרת המשפחה, מש חורי, הרב חיים קנייבסקי. נס
בני הזוג חורי
בני הזוג חורי
בני הזוג חורי
בני הזוג חורי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בזכות המקווה אחרי כמעט 22 שנה ללא צאצאים, משפחת חורי חבקה בת
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 21 במרץ 2021, 07:09

מדהים