בהיעדר אושפיזין בסוכה- קבלו את גיבורי הציונות כאושפיזין וירטואליים

חכמת נשים הפיצה פוסטר אושפיזין בסוכה ובו שמות גיבורי הציונות המלאים. פגם אחד 'קטן' בפוסטר, האחריות שמוטלת על חברי מועצת העיר החרדים הוסרה מחברי מועצת העיר הציונים שהשתתפו בהצבעה

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
פוסטר האושפיזין
פוסטר האושפיזין

"כששמענו ששמות הגיבורים והגיבורים של ישראל נמחקים ברחובות בית שמש, החלטנו לתת להם מקום כבוד בסוכה שלנו. אנא הצטרפו אלינו כדי לכבד אותם בסוכה שלך". בדף הפייסבוק של חכמת נשים, הופיע אתמול פרסום מעניין, פרסום המגנה את ההחלטה של מועצת העיר בבית שמש המבטלת את השמות הפרטיים משמות הרחובות בשכונת נווה שמיר. ההחלטה נתקבלה ברוב קולות הקואליציה, ליכוד, בית יהודי, עיר מאוחדת וחברי מועצת עיר חרדים מול שני נמנעים שנכחו בישיבה אבל העדיפו מסיבותיהם להימנע.

חכמת נשים פועלת למען חברה יהודית עולמית בריאה על ידי העלאת המודעות למגמות קיצוניות ולנזק שהם גורמים לקהילה שלנו. באמצעות אמצעי תקשורת חדשים ומסורתיים אנו שופכים אור על נורמות חברתיות אשר אינן כוללות נשים ומזינות קיצוניות.

חכמת נשים הפיקה פרסום מעוצב ומושקע מאוד עם רשימת אושפיזין משלהם. אסור השנה לקבל אושפיזין בסוכה בשל הקורונה, אז החליטו לאמץ רעיון וירטואלי ובו הם מציגים את גיבורי הציונות כולל שמם המלא של הגיבורים. רח' ללה סוליקה הצדיקה ולא רח' חגואל, מתחמק מלהזכיר שמה של הצדקת. רח' חנה סנש ולא רח' סנש. כך רח' אנה פרנק ולא רח' פרנק ע,ש... וכן הלאה. רח' האחים אלירן ואוריאל פרץ ולא רק רח' האחים...

רעיון יפה זה מעט נפגם ע"י חכמת נשים, כאשר משום מה 'העלימו' את אשמת הסיעות הציוניות במועצת העיר והטילו את כל האחריות על חברי מועצת העיר החרדים. "האושפיזין שלנו השנה הם בהשראת גיבורי ישראל". וואלאק רעיון הכי מבורך. וכך בהמשך: "אשר שמם המלא הועלם והוסתר ע"י חברי מליאת מועצת העיר החרדים כאשר סירבו להנציח אותם בשמות הרחובות בשכונת נווה שמיר". עד כאן ציטוט מתוך דף האושפיזין.

למה הושמטו חברי מועצת העיר הציוניים שגם הם הצביעו בדיוק כמו חברי מועצת העיר החרדים? באיזו מפלגה חברים עליזה בלוך, אלי פרץ, שלום אדרי, משה שיטרית, צבי ווליצקי, אסצ'לו מסאללה, אלישיב גוטמן, ישראל מנדלסון, רינה הולנדר, האם אלה לא נכחו במליאה? אז למה להאשים רק את החרדים?

אנחנו נגד קיצוניות, בודואי כאשר היא מוצגת בסילוף כלשהו. אז למה להסתיר את חלקם של הציוניים בהחלטה האומללה. כדי לקבל את דברי הביקורת המוצדקים חייבת חכמת נשים, או מארגנת הרעיון הגב' שושנה ג'סקול לתקן את העובדה הבסיסית של אחריות מי שקיבל את ההחלטה.

נושאים: אושפיזין, חכמת נשים, גיבורי הציונות, בית שמש
פוסטר האושפיזין
פוסטר האושפיזין
פוסטר האושפיזין
פוסטר האושפיזין
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בהיעדר אושפיזין בסוכה- קבלו את גיבורי הציונות כאושפיזין וירטואליים
גולש אנונימינכתבה ביום שני, 05 באוקטובר 2020, 07:31

שישאירו אדר ניסן וכו' שהיה אפשר להסתדר בקלות ולא לבלבל את המוח עם שטויות מיותרות...

בהיעדר אושפיזין בסוכה- קבלו את גיבורי הציונות כאושפיזין וירטואליים
שמי
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 02 באוקטובר 2020, 03:38

כמה חד ומדויק