אתר עיריית בית שמש עודכן ויזואלית מבלי לעדכן את התוכן.....

הבחירות מתקרבות ואתר העירייה במקום להתעדכן מחזיר אותנו ומזכיר לנו נשכחות מימים עברו, כאשר ראובן כהן, אירית מרציאנו, ג'קי אדרי ועוד היו כאן חברי מועצת עיר. אפילו איריס צור שסיימה עבודה בעירייה נושאת עדיין בתפקיד במסגרת ועדת ערר

פנים חדשות
פנים חדשות

אתר עיריית בית שמש עבר עיצוב מחדש. ויזואלית- מראה נעים. מה עם התוכן? מה עם השקיפות? נתחי בדבר הכי הכי באתר עירייה, והוא הודעות הדובר. מתי רוזנצווייג הוא דובר העירייה הוא האחראי על תפעולו התקין והנכון. מה הפריון שלו בהודעות המסבירות או מייחצנות את העירייה? הכתבה האחרונה מפרי עטו, אם אכן הוא כתב אותה, נכתבה בתאריך 4.3.18. בדיוק לפני ארבעה חודשים!!! "שגריר אוסטרליה בישראל מר קריס קאנאן ערך ביקור רשמי בעיר בית שמש, כאורחו של ראש העיר מר משה אבוטבול". מאז אותה כתבה מופיעות כתבות על מטרדי העונה, הדברה ביולוגית, מהו יום כדור הארץ, מטרד הברחשים... בעיות קיומיות לנו כתושבים שמעידים על 'הצרות' שלנו.

בדקנו את שקיפות המידע, סעיף בולט בפתיח האתר. ועדות העירייה לא מעודכנות, סטלה וולטר חברת מועצת העיר עומדת בפני פרישה מחייה הציבוריים, היא ממונה על תיק הקליטה, חברת קואליציה, ועדיין מופיעה כנציגת האופוזיציה בוועדת המכרזים. טעות? לא! גם מנשה אליאס מופיע עדיין כחבר האופוזיציה.

יותר עצוב הוא הרכב ועדת התכנון הבניה. שם מופיעים אנשים שעברו מהתודעה הציבורית מזמן. ראובן כהן, ג'קי אדרי, אילנה ירחי, דוד ויינר. מתן שיטרית, ואפילו מצאנו שם את שמה של עו"ד אירית מרציאנו. זה לא ההרכב של הקדנציה הקודמת? הלו, מיסטר רוזנצוייג, הלו מתי חותה הממונה עליו, אם לא ידעתם נזכיר לכם, היו כאן בחירות והרכב וועדת התכנון הוחלף לפני כ-4.5 שנים!!! אלי פרידמן אגב עושה חיל בתחום המוסיקה תוכלו מקסימום להזמינו להופיע באירוע הפתיחה בקדנציה הבאה. וזו לא היתה שגיאת הדפסה. התופעה חוזרת על עצמה גם בוועדה למחיקת חובות. ועד חשובה לכשעצמה... גם שם מצאנו את שמות חברי הקדנציה הקודמת. איריס צור עזבה את העירייה במאי 2015, אבל עדיין נושאת בתפקיד בעיריית בית שמש, חברת ועדת מחיקת חובות בשם אגף הרווחה. מישהו חמד לצון? או שאולי ניס להעמיד אותנו במבחן שקיפות המידע הלא נכון. אז גילינו. כי בועדת שמות למשך מעודכנים שמות חברי מועצת העיר.

אתר העירייה 'זכה' לביקורת קשה מאוד על המידע הלא רלבנטי שבו ובעיקר על חוסר המידע החשוב לתועלת הציבור. התופעה הזו מציגה זלזול בציבור ומוסיפה נקודות חובה לעיריית בית שמש.

ביקשנו תגובת חברי מועצה לסיפור הזה, כמו תגובת מנכ"ל העירייה ודובר העירייה. כאשר התגובות יבואו נעלה אותן כאן כעדכון. נכון לעכשיו- לא הגיעה אף תגובה.

נושאים: בית שמש, עירייה, מתי חותה
פנים חדשות
פנים חדשות
פנים חדשות
פנים חדשות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: