חשש: הניצוץ שידליק את מערכת הבחירות המשועממת

מרדף לילי שלשום אחר נערות בשכונה החרדית רמה ב' של קבוצות חרדים ממחיש את המצב בו מצויה העיר בית שמש. אבוטבול: קורא לקיצוניים לעזוב את העיר

המרדף אחר הנערה
המרדף אחר הנערה

"שלשום בלילה התקיימו פרעות המוניות נגד בחורה 'לא צנועה' שהסתובבה ברמת בית שמש ב' עד שלא תהיינה פגיעות בנפש זה לא יפסק" כותבת פעילת הציבור מירי שלם בפוסט ומצרפת את הסרטון שהפך לאטרקציה ברשת ובחדשות. הסרטון זכה לשיתופים רבים ומציג עוד רגע מחייה של העיר, רגע מכוער מאוד. בסרטון נצפים קבוצות חרדים רודפות אחר נערות בורחות, בשל החשיכה קשה לזהות, מה שכן נראה בבירור זה הכמויות הגדולות של חרדים, לא מדובר בקומץ ובודאי לא בבודדים, אלא בחבורות שלמות. כך גם עולה מעדותה של אחת הצעירות.

במערכת הציבורית חוששים שמא הניצוץ הזה יבעיר את מערכת הבחירות המשעממת. בינתיים נכון לעכשיו תגובה יוצאת רק מלשכת ראש העיר וגם זה על פי תגובה לבקשתנו.

מצער ששלושה ימים חולפים מרגע התרחשות עד לתגובות,. ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול אפילו הקצין את תגובתו וקרא לאותם פורעים קיצונים לעזוב את העיר, קראה עליה הא חוזר כבר כמה פעמים שלא ממש זוכה למענה. הנה תגובתו של דובר העירייה: בניגוד למצטייר לעיתים בתקשורת, רובם המוחלט של תושבי בית שמש חיים יחדיו בהרמוניה ובשלום, יחד עם זאת כמו בכל חברה ובכל מגזר ישנם קיצוניים המלבים ומתסיסים.

ראש העיר מר משה אבוטבול מגנה נחרצות כל מקרה של אלימות קיצוניים, דבר האסור הן על פי החוק והן על פי התורה, וקורא למשטרה להיכנס לעובי הקורה ולמצות את הדין אם אכן הדברים כפי שנראים בסרטון החלקי. ראש העיר הוסיף "אני קורא לאותם קיצוניים לעזוב את העיר, איננו זקוקים לתושבים כאלו“.

נושאים: בחירות, בית שמש, קיצוניים
המרדף אחר הנערה
המרדף אחר הנערה
המרדף אחר הנערה
המרדף אחר הנערה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: