אקוניס, השר לשיתוף פעולה אזורי בא לביקור בהפתעה

השר נפגש עם צמרת הליכוד ולא נכנס ללשכת ראש העיר, מטרת בואו כך נחשף כאן. הרהור לבנות תכנית פעילות בשיתוף משרדו כפי שעשה בעבר בתפקידו כשר המדע. מה עם קשרי ערים תאומות עם האמירויות? מי יודע אולי זה יבוא.

השר במפגש עם צמרת הליכוד
השר במפגש עם צמרת הליכוד

כאשר השר לשיתוף פעולה אזורי ח"כ אופיר אקוניס נוחת בבית שמש בלי שום הודעה מוקדמת, זה יכול להיות שזה רק על רקע בחירות מתקרבות. מי שמחפש סיבות לשכנע עצמו בבחירות מתקרבות, הנה סיבה להיתלות בה, כנראה שחברי הכנסת כבר עושים לעצמם לובי, לצבור תומכים והבטחות, להיבחר בדירוג גבוה בבחירות הפנימיות הצפויות להרכבת רשימת הליכוד.

או שאולי, בואו, הוא דווקא על רקע תפקידו היום בממשלה, השר לשיתוף פעולה אזורי. האם אקוניס בא לבית שמש, כדי להלהיב את היצר המקומי במחשבה על קשרים מוניציפאליים בין בית שמש לאיחוד האמירויות? יכול להיות? נראה שממש לא. מנין? כי אקוניס נפגש רק עם ראשי סיעת הליכוד בעירייה ולא נפגש עם עליזה בלוך, ראש העיר.

כאשר שר מגיע לבית שמש והוא אפילו לא טורח לידע את לשכת ראש העיר זה נראה די מוזר. מוזר? לא למשה שיטרית סגן ראש העיר ומ"מ, ממנו היינו צריכים לחלוב על תוכן הפגישה המרובעת, בה נכח גם יור העובדים ישראל פרץ.

"לא היה לפגישה הזאת נושא. אבל אם אתה בכל זאת רוצה לדעת מה הקצה היה מבחינתי לפחות, אז ככה: השיחה התפתחה לנושאי התרבות. שר אקוניס יש יכולת מעניינת לקחת תיקים "משעממים" ולהנגיש אותם. הוא לקח למשל את תיק המדע, שזה בגדול תיק שלא אמור להשפיע מי יודע כמה על האזרח הקטן, והעשיר אותו עם חוגי המדע וסל המדע שהבאתי לכאן ב2016 ומאז ועד היום לדעתי זה הוביל להשקעה של מיליונים רק אצלנו בבית שמש. עכשיו הוא עושה אותו הדבר עם תפקיד השר לשיתוף פעולה אזורי כשהפעם הוא מתמקד בתרבות עם תיכונית, קרי מיוון ועד מרוקו, והוא רוצה להוביל לקיומם של כל מיני אירועי תרבות בערים בישראל שמתקשרים עם הטייטל הזה."

נו, אז הנה הסיבה האמתית לנחיתתו של מר אקוניס בבית שמש.

ועדיין קיימת התקווה שבתפקידו יחשוב על שת"פ איזורי עם המזרח תיכון חדש בו תשולב העיר בית שמש.

אל תגידו שזה רעיון בלתי ישים.

נושאים: השר אקוניס, הליכוד, בית שמש, איחוד האמירויות
השר במפגש עם צמרת הליכוד
השר במפגש עם צמרת הליכוד
השר במפגש עם צמרת הליכוד
השר במפגש עם צמרת הליכוד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: