עוד בכיר בעירייה עוזב

שרשרת הפיקוד הבכיר בעיריית בית שמש מתרופפת היום עוד יותר, יוסי נגולה מנהל שפע 'המצטיין' עוזב. נגולה מצטרף לרשימת ארוכה של עוזבים בתקופת בלוך.

אגף שפע
אגף שפע

עובד בכיר נוסף עוזב את שרשרת הפיקוד העליונה של עיריית בית שמש. אחרי המנכ"ל מתי חותה שהודיע על סיום תפקידו, ואחרי מחליפתו מירה מינס כהן שגם היא סיימה תפקידה לפני שבועיים, אחרי מהנדס העירייה משה לורברבום שהחליף את דני צרפתי המהנדס המיתולוגי של עיריית בית שמש, אחרי מהנדסת התשתיות עינב בודנהיימר, ואחרי דוברת העירייה דפנה נוריאל כהן, ואחרי שסגן מהנדס העירייה בן סומך עזב, היום מצטרף עוד עוזב חדש. מנהל אגף שפע, יוסי נגולה. זה שהובא בקול רעש גדול לשפר את איכות חיינו, מסיים היום את תפקידו.

נגולה עובד כמעט שנה בעירייה וזה הספיק לו ללמוד ובעיקר להבין שהבטחות קשה לקים. הבטיחו לו כלים להתמודד עם מה שהוא רוצה לעשות, והעירייה חסרת יכולת להעניק לו את הכלים הדרוןשים לעבודתו. הבטיחו מנהל תפעול לאגף, עד היום אין מנהל כזה.

פשוט נשבר לו מהמרדפים ומהניסיונות לשכנע שניקיון ושיפור פני העיר עולים ממון שכנראה אינו בנמצא.

יוסי נגולה מכנס היום את עובדי האגף להודיע להם על סיום תפקידו. נגולה שיגר מכתב אישי לראש העירייה ובו הוא מודה לה על ההזדמנות שנתנה לו ובעיקר על הרצון שלה אכן לבחור צוות עם יכולת לקיים עיר כחזונה.

עיריית בית שמש מאבדת היום ראש מינהל מצטיין שנתן את כל כולו למען עובדיו ולמען התושבים. כך מתגובת דוברת העירייה בעניין אחר. נגולה אדם עם סטנדרטים גבוהים של מקצועיות" המשיכה דוברת העירייה להלל ולשבח את נגולה.

היום כנראה עם תשבחות קשה לעבוד, והוא היה מעדיף שיקיימו את ההבטחות שנתנו לו, קוראים להם כלים.

נושאים: בית שמש, עליזה בלוך, אגף שפע, נוסי נגולה
אגף שפע
אגף שפע
אגף שפע
אגף שפע
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עוד בכיר בעירייה עוזב
בית שמשניקנכתבה ביום רביעי, 04 במרץ 2020, 05:11

תעודת עניות לראשות!