אמהות עצמאיות עושות זאת בעצמן

קורס הכשרה ייחודי בבית שמש, בעלות מקצוע גבריים ממין נקבה. אמור מעכשיו, נגרית, בנאית, שיפוצניקית, וכן על זו הדרך. נראה אתכן מלכלכות ידיים. רק שלא תבכנה על הלק והצפרניים.

אמהות
אמהות

עד עכשיו היינו מורגלים לקרוא לבעלי מקצוע אינסטלטור, נגר, חשמלאי, וכו'. מעכשיו תתחילו להתרגל להוסיף לסגנון ד"ר פקקות גם מעשה, בעלות מקצוע גבריים ממין נקבה. אמור מעכשיו, נגרית, בנאית, שיפוצניקית, וכן על זו הדרך. גם בתחום המקצוע הגבריים השגרתיים, כאלה בהם מלכלכים ידיים, 'me-too' השפיעה. אתמול 3.8 הסתיים קורס ״הנדיוומן״ (תחזוקת הבית) לאמהות עצמאיות (חד הוריות) מטעם מנהל הרווחה והשירותים החברתיים- מרכז עוצמה בשיתוף עמותת מאירים- יוצאות לאור.
הנשים עברו קורס בן עשרה מפגשים אשר הקנה למשתתפות כלים חדשים בתיקון תקלות בבית כגון: אינסטלציה, קידוחים, תיקוני קיר, גבס, החלפת גלגל ועוד…
עם סיום הקורס, קיבלו הנשים תעודות וארגז כלים אישי.
בקרוב הנשים ישולבו בסיירת תיקונים, יעברו השתלמויות ויתרמו לקהילה עם הידע והכלים שרכשו.
הקורס תרם למשתתפות להעלאת תחושת המסוגלות האישית, הכלכלית והיכולת לפתור תקלות בביתן באופן עצמאי. ובדאי תשאלו מה עם הצפרניים? או צבע הלק מאתמול... לא מדאיג אותן בכלל.

סגנית ראש העיר הממונה על מנהל הרווחה וקידום מעמד האישה, רינה הולנדר:״אם עד היום התרגלנו להזמין הנדימן לביצוע תיקונים בבית, מהיום אמרו: הנדיוומן! כל הכבוד לנשות הקבוצה אשר הקדישו שעות ללימוד! הקורס הקנה כלי נוסף לאמהות החד הוריות אשר יקל במעט על חייהן.
מינהל הרווחה והשירותים החברתיים מוביל עשיה קהילתית בתחומים רבים, פעילות זו היא חלק מהמהפכה הקהילתית של המינהל, צפו להפתעות נוספות!! ״

נושאים: בית שמש, רווחה, רינה הולנדר
אמהות
אמהות
אמהות
אמהות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: