אלה הבחירות האחרונות?!!!

הסכם הרוטציה בין דגל לבין ש"ס מעורר הסתייגויות בקרב כל המחנות חרדי הדמוקרטיה. מטה הבחירות לא התערב לא בתוכן ההסכם ולא בתגובת מטה בלוך

מתי יוחלף סרטון התקפה משובח
מתי יוחלף סרטון התקפה משובח

המפלגות החרדיות בבית שמש חתמו על הסכם, ההסכם בין דגל התורה, אגודת ישראל וש"ס - שלפיו יתמכו בשמוליק גרינברג מועמד דגל התורה בסיבוב השני בעיר. אלה מצטרפות למפלגת שלומי אמונים מחזיקי שגם היא חתמה על הסכם ובו שלל תפקידים ואחראויות.

עיתון הארץ חושף: בין הצדדים שורר חוסר אמון בנוגע לקיום ההתחייבויות. אפשר לומר שמדובר בהתחייבויות רבות מאוד שייעודן לתת סיפוק לדרישות הגבוהות שהונחו בידי העסקנים.

ועוד הסכם נוסף שנחתם ונחשף הערב בתקשורת הארצית (בושה לכשעצמה) , ההסכם המכונה- הסכם רוטציה על ראשות העיר בית שמש. הסכם חוקי בכלל? מה הערך בבחירות אם כבר ידועה התוצאה של הבחירות? מעבר לזכות לבחור קיימת גם הזכות להיבחר. מי יכול לבטל זכותו של כל תושב להתמודד? אין ספק הסכם שערורייתי ראוי למבחן המשפטי.

מן ההסכם: "אנו החתומים מטה מודיעים בזאת כי ההסכם שנחתם בין סיעת ש"ס לרב גרינברג בו סוכם כי ש"ס תתמוך בהנ"ל לראשות העיר בית שמש בתאריך ל אדר תשפ"ד. בבחירות הבאות לראשות העיר בית שמש תתמוך סיעת דגל התורה במועמדה של ש"ס לראשות העיר כמופיע בהסכם הקואליציוני סעיף י"ט. על דעתנו ואנו סומכים את ידינו על הסכם זה וערבים לקיומו".

מטה בלוך הפיק סרטון תגובה ובו מותח ביקורת על ההתנהלות הזו בה נוטלים את הזכות לבחור. "מתי יוחלף ראש העיר של בית שמש? כאשר מתחת לכיתוב רצות הספרות 2034,2035,...2040 העסקנים סגרו דילים על ראשות העיר ל-15 השנים הבאות. אם לא נצביע בבחירות ביום ראשון, אלה הבחירות האחרונות בבית שמש. ברגע האמת יש על מי לסמוך... ".

ביקשנו התייחסות המשפטן שמואל גרינברג או אולי איש המנהל הציבורי התקין... עד להעלאת הידיעה לא זכינו למענה.

נושאים: בחירות 2024, סבב ב, הסכם רוטציה
מתי יוחלף סרטון התקפה משובח
מתי יוחלף סרטון התקפה משובח
מתי יוחלף סרטון התקפה משובח
מתי יוחלף סרטון התקפה משובח
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: