"אם הם יעלו לשלטון, זה יהיה שלטון של עסקנים מושחתים"

שלא לציטוט אומרים חרדים: "חפציבה יותר נקיה מימי אבוטבול", "לצערי כולנו שבויים בידיהם של עסקנים מושחתים, אם הם יעלו לשלטון, זה יהיה שלטון של עסקנים מושחתים"

תעמולה שקרית
תעמולה שקרית

לא צפוי כי יופצו שלטים אוהבים להשתדלותה או לתכניותיה של עליזה בלוך ראש העיר עבור התושבים החרדים בעיר. את כל דברי השבח וההלל שקיבלה לא רק מנבחרים חברי מועצה, (תקראו בפרוטוקולים), אלא גם מפי מנהיגי הציבור החרדי הארצי. בימים הטרופים האלה ירדנו לשטח לשמע מעט קולות. שלא לציטוט תושבים בשכונות מכירים לה הכרת הטוב על השתדלותה, "חפציבה יותר נקיה מימי אבוטבול" אומר לי קונה צרכים לשבת במרכול. אז מה תצביע? אני סקרן לדעת. "אין לי ברירה, יש לי רבנים ואני מציית".

בשכונות אחרות הודבקו מודעת הסתה מרושעות וגסות. תושבי השכונה הרגישו את העוול שנעשה כאן צילמו ותיעדו ושלחו לנו לפרסום. . "עליזה בלוך הפעילה אכיפות בנייה במגזר החרדי באופן מפלה ולא שיוויוני". נכתב על השלטים. המעניין הוא בשום שלט לא מתגלה מילה כי מי שהיה אחראי על אגף ההנדסה הוא... שמעון גולדברג, סגן ראש העיר. בידיו או בהוראתו יצאו עובדי ההנדסה לבצע את מלאכת אכיפת הבניה.

אחד מתושבי רמב"ש ב, כותב לנו הבוקר: "לצערי כולנו שבויים בידיהם של עסקנים מושחתים, אם הם יעלו לשלטון, זה יהיה שלטון של עסקנים מושחתים". וואו אמירה קשה..

לקראת סוף המערכה בידיעה שבשבת איש לא יתלה מודעות רחוב ציפו לפנות בוקר את רחובות השכונות לתפארת עיני החולפים עליהם לתפלות השבת. סתם ממתקים לשבת. עצתנו לכם, קדשו את השבת ואת המחשבה. יש מי שחושב עליהם טוב ויש מי שמנצל טוב לבכם כדי שלו יהיה טוב. תלמדו להבחין...

נושאים: בחירות 2024, בית שמש, שכונות חרדיות, עליזה בלוך, שמואל גרינברג
תעמולה שקרית
תעמולה שקרית
תעמולה שקרית
תעמולה שקרית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: