אכלוס נווה שמיר מתחיל בצור שמיר

היום חתמה עליזה בלוך (עקפה את גולדברג) על טופס 4, הקבלן יחל במבצע מסירת הדירות, מבצע שייקח כמה שבועות, ואז נצפה לאוכלוסיה שתגיע, חילונית, חרדית או דתית לאומית. בינתיים לא נבנה אף מוסד ציבורי אחד לרפואה. המתח בשיאו.

בלוך מאושרת לחתום על טופס אכלוס לשכונת הדגל
בלוך מאושרת לחתום על טופס אכלוס לשכונת הדגל

לא בחודש אוגוסס 21 ולא לפני כמובטח בפרסומים שבקיץ 21 כבר הילדים ייהנו בפארקים בשכונה, אלא בתחילת נובמבר, הראשון לנובמבר 2021 העירייה חותמת על טופס אכלוס ל-174 יח"ד ברות אכלוס בשכונה החילונית נווה שמיר. מדובר בטופס אכלוס ל-174 יח"ד שנבהו בידי חברת בניה 'עיר דוד' הבונה את צור שמיר.

זכתה עליזה בלוך לחתום, ולא מישהו אחר (שמעון גולדברג) לעשות היסטוריה, לחתום על אכלוס השכונה שעוררה תקווה שיהיה כאן איזון דמוגרפי. ( מצחיק, כי רחוק מהאמת).

היום (שני) נחתם טופס 4 עבור פרויקט צור שמיר- עיר דוד. מדובר בפרויקט הראשון בשכונת נווה שמיר ובשבועות הקרובים יתאכלסו התושבים החדשים של השכונה. הפרויקט מונה כ-174 יחידות דיור. האכלוס מגיע לאחר מאמצים רבים מול החברה המנהלת ומשרד הבינוי והשיכון לסיים את עבודות הפיתוח בצורה הטובה ביותר על מנת לספק לתושבים את הנדרש בשכונה שנמצאת בהליך הקמה.

מה ימצאו התושבים החדשים בשכונה? דירות, דירות ושוב דירות. עדיין אין מוסד חינוך כלשהו לתפארת, שלא לומר בית כנסת ולא מקווה, ולא מעון יום ולא מרפאה לאם ולילד. אז מותר שישמחו, אבל באיפוק.

עכשיו נותר להמתין לראות באם יבואו דיירים כבר במהלך הימים, השבועות או החודשים הקרובים או שאולי ימתינו עד לקיץ בו ילדיהם יסיימו מסגרות לימודים במקום מגוריהם הנוכחי.

ועוד ציפייה יש, לבחון מי האוכלוסייה שתגיע לשכונה, האם אכן כפי שהחרדים ניסו לתאר, כי רוב הרוכשים חרדים או אולי אנחנו צפויים לגלות כי האוכלוסייה מעורבת, מה שייצור מתחים חדשים במקום חדש על אופי לשכונה.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אנחנו עושים היום היסטוריה בבית שמש. חתמנו, יוצאים לדרך. מדובר צעד חשוב ומשמעותי לקראת קבלת הדיירים החדשים לשכונה אותה אנחנו מייעדים לספינת דגל של העיר. שכונה צעירה, של אנשים שרוצים לראות את העיר מתפתחת ובחרנו את בית שמש כביתם. אני מחכה בציפייה גדולה יחד איתם לחנוך באופן רשמי את השכונה. האכלוס הקרוב מסמל התחלה חדשה ואני מתרגשת יחד עם כל הזוגות החדשים של בית שמש".

אכן יוצאים לדרך, ולא חדשה. הדרך בה הורגלה בית שמש, קודם מאכלסים ואח"כ מתחילים לריב על מחסורים.

נושאים: בית שמש, נווה שמיר, טופס 4. גולדברג
בלוך מאושרת לחתום על טופס אכלוס לשכונת הדגל
בלוך מאושרת לחתום על טופס אכלוס לשכונת הדגל
בלוך מאושרת לחתום על טופס אכלוס לשכונת הדגל
בלוך מאושרת לחתום על טופס אכלוס לשכונת הדגל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: