איש המשפחה, הבנקאי וגבאי בית הכנסת נווה צדק נפטר לבית עולמו

שלום ניסים, (בן 70) נלב"ע. שלום דמות חביבה ויקרה מאוד המוכרת היטב לתושבי הוותיקים של העיר. בית שמש אבלה וכואבת. יהיה זכרו ברוך.

שלום ניסים ז"ל
שלום ניסים ז"ל

לצערנו הוכינו הבוקר בבשורות איוב, עוד אירוע קשה לעיר בית שמש ובמיוחד לוותיקיה. שלום ניסים, גבאי בית הכנסת נוה צדק הלך לעולמו והוא בן 70. גם אירוע זה היה בהפתעה מוחלטת, שלום, נפטר מדום לב.

שלום ניסים מוכר בעיר כעובד בנק מסור ורגיש. כמעט אין תושב בעיר שלא פגש או חווה פגישה עם שלום בבנקים בהם עבד, בבנק הפועלים ואח"כ בבנק לאומי בבית שמש. תמיד, תמיד היה עם אוזן קשבת ולב רגיש לסייע לפניות. אדם שמבטו כלפי מטה ומעולם לא חש את עצמת התפקיד שבידיו להוכיח אחרים על התרשלותם או חוסר הבנתם בניהול מערכת הכספים שבידיהם.

אדם חביב, נעים לשיח, נעים הליכות, שהתפקיד היה רק כלי לסייע בו לפונים אליו. רבים חייבים לו את תמיכתו בעת משבר, ומי מאיתנו לא חווה רגעי משבר כלכלי לאורך השנים בהם האינפלציה הכתה בכל בית.

שלום ניסים, אחד מבני הדור הבנקאי הקודם, שמילא תפקידו ביושר, בכבוד לאלה שמתחתיו ואלה שמעליו, ובעיקר בעיקר כבוד למקבלי השירות הבנקאי. בימים בהם עדיין היה המערך הבנקאי מבוסס על שירות אנושי , שלום ניסים היה איש מופת ודוגמא לטיפול והדרכה.

שלום ניסים מותיר בני משפחה כואבים ודואבים. היה אב מסור לילדיו ולרעייתו היקרה שתחי', אח וסב לנכדים.

תהי נשמתו צרורה בצרור החיים.

ההלוויה תתקיים היום בשעה 12:00 בבית העלמין המקומי. המשפחה יושבת שבעה בבי"כנ נווה צדק, רח דוד רזיאל 5 בית שמש.

מערכת חדשות קרן אור משתתפת באבלה הכבד של המשפחה. בבניין ירושלים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד.

נושאים: בנק פועלים, לאומי, בית שמש, נווה צדק
שלום ניסים ז"ל
שלום ניסים ז"ל
שלום ניסים ז"ל
שלום ניסים ז"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: