גדעון סער סוגר מעגל נגד מירי רגב

מגיש החלטת ממשלה הוא גם גדעון סער, בעבר ביקשה ממנו מירי רגב להפריד רשויות, סער עתה מביא החלטת ממשלה לפתור כביכול את מוקדי החיכוך.

סער בבית שמש
סער בבית שמש

אנקדוטה מעניינת בהגשת החלטת הממשלה לאישור ה ביום ראשון הקרוב, מגישיה הם ראש הממשלה נפתלי בנט ו... שר המשפטים גדעון סער. הצעת החלטה קודמת שהוגשה הייתה עבור העיר אשקלון, ואז מגישיה היו מזכירות הממשלה, וממש כך היה גם בהחלטת הממשלה של העיר אילת. מה שונה בית שמש משתי הערים אשקלון ואילת?

ולמה זה מעניין, שר המשפטים גדעון סער מודע לבעיות הרבות העוטפות את קיומה של בית שמש בתפקידו הממשלתי הבכיר האחרון אצל נתניהו, אז הוא היה שר הפנים. כשר הפנים בודאי היה צריך להיות ער למצבה המתפתח של העיר בית שמש.

אז, קיבל שר הפנים גדעון סער מיו"ר ועדת הפנים של הכנסת ח"כ מירי רגב מכתב ובו הצעה להסדיר הפרדת רשויות- בית שמש שתי ערים, אחת חרדית ואחת חילונית ציונית.. כך כתבה לו יו"ר ועדת הפנים דאז: "בחמש השנים האחרונות הולך וגובר החיכוך בין האוכלוסייה החרדית לבין האוכלוסייה החילונית בבית שמש. מדובר בעיר בה יש יחסי כוחות כמעט שווים בין האוכלוסיות ואת זאת המחישו תוצאות הבחירות אחרונות".

הצעד המבוקש להפרדת רשויות לא קודם בידי השר סער ולא בידי הבאים אחריו.

השר סער ביקר כאן בעיר לפני כשבועיים, ולפחות לפי הידוע הוא אפילו לא דיבר על החיכוך המתפתח בין האוכלוסיות למרות שלפניו הונחו נתונים על שינויים דמוגרפיים לרעת האוכלוסייה הציונית. בימיו כשר הפנים היה המצב 50-50 בעוד היום המצב הוא 65-35.

השר סער סוגר עתה הרמטית כל סיכוי עתידי להפרדת רשויות בבית שמש. הוא מגיש הצעת החלטה שבאה לדעתו לשפר את המצב.

והערה לסיום, אם את בית שמש לא ניתן או לא כל כך נחוץ להפריד, מה השפיע עליו להפריד דווקא את כסרא מסמיע?

נושאים: גדעון סער, בית שמש, מירי רגב, שר המשפטים, כסרא סמיע
סער בבית שמש
סער בבית שמש
סער בבית שמש
סער בבית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: