איש דגל לעובד במוה"ד: "עוד חודשיים אני מנקה את המועצה הדתית"

בדגל מייחלים ליום שאחרי הבחירות, לקבל לידיהם את השליטה במועצה הדתית ולפטר את עובדי המועצה חברי ש"ס. איום ברור יותר מזה לא נשמע בכל מהלכי הבחירות בשנים הרבות כאן בעיר

המועצה הדתית
המועצה הדתית

המו"מ בין דגל התורה לבין אבוטבול תקוע כבר הרבה מאוד זמן. בפעם האחרונה ששמענו בעניין זה מפי בכירי דגל בעיר היה שאין מו"מ והכול תקוע. למה? איך? הרי אנחנו מתקרבים בצעדי ענק ליום הבחירות, האם ייתכן שרק ברגע האחרון תכנס המנהיגות הארצית לעובי הקורה הסבוכה וימצאו שם את הפתרון הגואל?

עומק בור השנאה התהומית בין הצדדים הולך ונחפר. לפי מה שנחשף בפנינו השבוע ממקום אחר לגמרי, במועצה הדתית, עולה כי בדגל מייחלים ליום שאחרי הבחירות. באותו היום כך הם מתפללים תיפול המועצה הדתית בידיהם ואז... עובדים לא מעטים במועצה הדתית יראו את הכניסה למועצה הדתית בפעם האחרונה, בין המשרות המסומנות מזכיר המועצה הדתית. הדבר לא רק נאמר במחשכים, אחד העובדים קיבל בכתב את ההודעה "לא נשאר לכם הרבה זמן, עוד חודשיים אני מנקה את המועצה הדתית". ברור כי הדובר הזה לא התכוון לניקיון האסתטי של המועצה, אלא לאנשים שבה.

ויש מי שמנסה לצרף את התפטרותו של אברהם פיין על רקע פיטוריו של משה וייספיש הקברן החרדי, למאבק על המועצה הדתית. בדגל חלוקות הדעות מה לבקש ועל מה לעמוד יותר במו"מ, חינוך או מועצה דתית. לפחות על פי אותו 'מאיים' המועצה הדתית חשובה ויש כמה משרות חשובות בהם ניתן לשבץ חרדים משוייכי דגל.

נזכור לפני כשנה קיים משה אבוטבול ראש העירייה על בסיס זה מפגש עם אחד מרבני העיר ועם בנו, באותה ישיבה נכחו גם נציגי דגל בעיר ואז סוכם הבסיס לתמיכה באבוטבול הכולל העברת סמכויות במועצה הדתית לידי דגל. היום, משום מה בדגל מדברים יותר על החינוך עד שבא אברהם פיין ופותח את עיני מצביעי דגל במהלכי המו"מ המתנהל מאחורי הקלעים. בדגל שואפים לחינוך, עליו לא מוותר אננרייך, בדל רמצים את סגן מ"מ עליו לא מוותר הליכוד, וכך אבוטבול שרוי בימים האלה באפלה קודרת.

נושאים: בחירות, דגל, שס
המועצה הדתית
המועצה הדתית
המועצה הדתית
המועצה הדתית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: