גרינברג התפטר מתפקידיו בעירייה לטובת חבריו

שמואל גרינברג זכה בתפקיד חשוב בעיריית ירושלים, ובשל חוסר יכולת למלא תפקידים, הוא העבירם לחבריו שימשיכו לפעול במקומו בבית שמש. את הכבוד השאיר לעצמו.

גרינברג
גרינברג

סגן ראש העיר שמואל גרינברג זכה בתפקיד מנהל אגף החינוך החרדי בעיריית ירושלים ושם הא מתכוון להתחיל בימים הקרובים את עבודתו. הנסיבות אילצו אותו להעביר חלק מסמכויותיו כראש סיעת דגל התורה לשותפיו בדרך הרב ישראל סילברסטיין והרב שלמה ברילנט.

גרינברג החזיק בתואר המשנה לראש העיר, תפקיד ללא שכר, ובנוסף הוא החזיק בתפקידים שונים, ממונה על תיק שפע, פיקוח עירוני, ממונה על תיק התחבורה. לגרינברג הייתה אחריות גם לנושאי חינוך הנוגעים באוכלוסיית מצביעי דגל התורה. גרינברג ימשיך להחזיק בתפקיד הכבוד- המשנה לראש העיר, בעוד בתפקידי הטרחה וההשקעה יעשו חבריו.

שני התיקים שפע ותחבורה מצויים במוקד השיח הביקורתי העירוני. תלונות לא מעטות על בעיות קשות בתברואה ובתחבורה הציבורית צפות בתקופתו בה הוא היה ממונה. מבחינתו זו תהיה הקלה רבה ואלו שייכנסו לתפקידים יידרשו להוכיח יכולת ויעילות וצאת דופן כדי לשקם ולשפר במה שקודמם כמעט לא עשה.

גרינברג שיגר הודעה כתובה לרמ"ט העירייה על הסכמתו להעביר את התפקידים לחבריו, שפע ורישוי לידי ברילנט, ענייני חינוך לידי ישראל סילברסטיין. תיק התחבורה בינתיים יופקד בידי ראש העירייה עד שסיעת דגל תחליט על מי משותפיו להטיל את האחריות.

בהודעה שפרסם בין חברי דגל כתב: "כידוע לכם אני מתחיל בעבודתי כמנהל אגף חינוך חרדי בעירית ירושלים. מאחר ועבודה זו מצריכה פניות רבה והתמסרות לתפקיד, ראיתי לנכון למסור את התיקים והועדות בהם אני מחזיק כיום לשאר החברים בסיעה, האצלת הסמכויות תהיה במליאה הקרובה, אך מעתה החברים יהיו אחראים על התיקים שהיו אצלי עד היום."

וסיים בברכה לחבריו שהסכימו לקבל את האחריות במקומו: "מאחל לחבריי לסיעה, הצלחה רבה ובטחוני שיפעלו לקידום הנושאים כפי שהם יודעים ואף הוכיחו בעבר." הודעתו זו אושרה בידי ראש העירייה והועברה לביצוע בידי רמט העירייה. גרינברג, לא משאיר אחריו ספקות באשר לתפקיד המשנה לראש העיר: "אני ממשיך להישאר אתכם ולפעול למען ציבור דגה"ת בתחומים כלליים אך את התיקים הספציפיים מוסר לחבריי כאמור."

הורידו מחנות האפליקציות את האפליקציה של חדשות קרן אור בית שמש ותהיו מעודכנים

נושאים: גרינברג, עירייה, ברילנט, דגל
גרינברג
גרינברג
גרינברג
גרינברג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: