220 אוטובוסים לרשות העולים למירון

השנה צפויים לצאת כ-11 אלף נוסעים מבית שמש באמצעות הסעה מאורגנת, בשיטת מלא וסע.

נוסעים למירון תמונת ארכיון
נוסעים למירון תמונת ארכיון

הקורונה מנעה בשנה שעברה מהמוני בית ישראל להגיע למירון, השנה מותרת ההתקהלות במקומות פתוחים והיא כמעט בלתי מוגבלת. ל"ג בעומר יהפוך השנה לחג גדול במיוחד והמוני בית ישראל יפקדו את קברו של הרשבי.

חברי מועצת העיר יוסי גולדהירש ושלמה ברילנט חברו יחדיו לארגן את מערך ההיסעים לתועלת הנוסעים. השנה צפויים לעלות לקבר הרשבי מבית שמש, באמצעות היסעים שהם מארגנים כ-11 אלף איש בלי עין הרע. 220 אוטובוסים עמוסים עד לאפס מקום יסעו להר ויחזירו את הנוסעים בבטחה לביתם בסיום הביקור.

יוסי גולדהירש מוסר שהשיטה פשוטה בתכלית, אין מקומות שמורים, אוטובוסים ממתינים על ציר תנועה, האוטובוס ימלא וייסע. ההגבלה היא במס' הנוסעים לפי התפוסה המותרת עד 50 נוסע בכל אוטובוס. השבוע קיימו השניים גולדהירש וברילנט ישיבה עם גורמים נוספים כדי להיערך נכון לקראת הנסיעה הצפויה בימים חמישי ושישי. הישיבה נערכה באגף חירום וביטחון בראשות צחי אלימלך מנהל האגף בהשתתפות אחראי תח"צ בעירייה אורי צ'סטר, משטרת בית שמש, חברת 'נתיב' המפעילה את מערך ההיסעים, נציגי הפיקוח, שפע והביטחון. בישיבה הוחלט על שורת צעדים לקראת היציאה בימי חמישי ושישי כמו ויסות צירים במוקדי היציאה וליווי המערך באבטחה סדרנים פיקוח לטובת הנוסעים

עלות הנסיעה הלוך ושוב למירון כפי שקבעה החברה המסיעה חברת נתיב אקספרס- 53.5 ₪, ילד אזרח ותיק 33.5 ₪.

בלוח זמנים שפורסם יש שעות יציאה וחזרה, החזרה מחניות פרוד, אוטובוס אחרון ביום שישי בשעה 12 בצהריים. כל נוסע יתכנן לעמו בהתאם את לו"ז המתאים לו להלוך ושוב.

נושאים: מירון, לג בעומר, בית שמש, ברילנט, גולדהירש
נוסעים למירון תמונת ארכיון
נוסעים למירון תמונת ארכיון
נוסעים למירון תמונת ארכיון
נוסעים למירון תמונת ארכיון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: