רשימת בלוך עיר מאוחדת וסימנה האות ע

שם הקבוצה בראשות עליזה בלוך,עיר מאוחדת, הרשימה שיכולה לפאר כל דירקטוריון מוסד אקדמי

עליזה בלוך מכריזה על השם המנצח
עליזה בלוך מכריזה על השם המנצח

עיר מאוחדת, זהו שמה של הרשימה בראשותה ד"ר עליזה בלוך. הרשימה מעוטרת בשמות נוצצים, כיאה לנבחרת. רשימה שלא שהייתה מביישת דירקטוריון למוסד אקדמי. הרשימה בראשות דוקטור, כוללת בה עוד בעלת תואר דוקטור לפסיכולוגיה, דוקטורנטית במדעי החיים, בעלת תואר שני במינהל מוסדות חינוך, מנהל אגף חינוך, בעלת תואר בהנדסה קונדיטורית ומורת דרך, מנהלת בנק, סטודנט להנדסת בנין, מורה ומדריך בחינוך המיוחד וממ"ז באיגוד כיבוי והצלה. כוח הצלה רציני בעל מחשבה ואיכויות מהרמה שהעיר צריכה להביא שינוי.

איפיון מיוחד יש לראות בכמות הנשים ברשימה, העיר שסבלה מהדרת נשים בעשור האחרון, פועלת כבר בשלב זה לשנות את התדמית ומציבה במקומות ריאליים יותר נשים. אם לא יהיה שינוי ברגע האחרון עשויות להיות עד המקום החמישי, מקום ריאלי בהחלט, שלוש נשים.

עיר מאוחדת שמה לה להיות בית לכלל העדות ההשקפות הזרמים והעדות. ולכן היא שואפת לחבר אליה גם נציגי קהילות, כך הופכת הרשימה הזו בית לעולי חבר העמים. כאשר שתי נשים טטיאנה אילוז שיפובה ונטלי סקרליצקי יושבות על המשבצת הזו. יש בבית שמש כשלושת אלפי עולים מחבר העמים שישמחו למצוא אוזן ולב חדש במערכה לדאוג להמשך שהייתם בעיר. בית שמש מאוחדת עושה הערה: זוהי הרשימה היחידה ששמה לה למטרה לנסות להחזיר לעיר את קליטת העליה מחבר העמים, עליה המגיעה בטיפין טיפין לישראל בשנים האחרונות ומשום מה מעדיפים כל עיר אחרת רק לא בית שמש.

בבית שמש מאוחדת נעשים מאמצים למצוא מועמד מתאים מבני קהילת עולי אתיופיה. מועמד שהיה אמור לייצג את הקהילה, סטודנט למשפטים שנה ג, עובד מדינה, לא פרש בזמן מעבודתו ולכן אינו יכול להיות ברשימה. ראשת הרשימה ד"ר עליזה בלוך, מעוניינת מאוד להבליט את בני הקהילה בחדוות העשייה המצופה לה כאן בעיר.

שם הקבוצה עיר מאוחדת נבחר בבחירה דמוקרטית ע"י רוב נוכחי הישיבה בה הוצעו שמות לקבוצה בין השמות שהוצעו, אנשים, עיר בשינוי, התקווה והעיר שלנו. החלטה שנתקבלה ברוב קולות הנוכחים 11 מול 8 להעיר שלנו, (כל השאר דורגו בפחות מחמש קולות) הוחלט על אימוץ השם בית שמש מאוחדת. האות שנבחרה לייצג את הרשימה היא האות ע.

ביום רביעי תיסגר הרשימה סופית, אז ישובצו המועמדים ברשימה, זאת כמובן אם לא יחולו שינויים של הרגע האחרון, ויכול ויהיו שינויים עקב משאים ומתנים המתנהלים ממש גם ברגעים אלה.

נושאים: בחירות, עיר מאוחדת, עליזה בלוך
עליזה בלוך מכריזה על השם המנצח
עליזה בלוך מכריזה על השם המנצח
עליזה בלוך מכריזה על השם המנצח
עליזה בלוך מכריזה על השם המנצח
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: